Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) та надання витягу з реєстру платників єдиного податку: майже 5 тис. та 3,3 тис. відповідно.
Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено відомості про суб'єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови отримання.
Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін видачі, способи отримання результату, тощо.
Для забезпечення поліпшення якості надання послуг в Центрах обслуговування платників встановлено зворотній зв'язок з відвідувачами. Прикладом цього є анкетування клієнтів. У кожному центрі, в зручних для відвідувачів місцях встановлені скриньки для заяв та пропозицій. Анкети для заповнення платникам та громадянам надають консультанти-модератори.
Опитування та аналіз відповідей спрямовані на поліпшення якості обслуговування, зміцнення відносин з платниками та визначають мету для коротких і довгострокових рішень, допомагають точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів та шляхи поліпшення відносин.
ГУ ДФС у Вінницькій області
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Чернігові готуються до ...
Наступна новина: Заступник голови ...