Щотижневий звіт про виконану роботу
 аварійної служби «Рівне Дім Сервіс» (43-19-53)

Щотижневий звіт про виконану роботу аварійної служби «Рівне Дім Сервіс» (43-19-53)

17.04.15 11:03 0 694
З 8 по 14 квітня 2015 року, аварійною службою «Рівне Дім Сервіс» (43-19-53) було прийнято 106 телефонних звернень від мешканців міста з приводу аварійних ситуацій в їхній будинках, на що було оперативно відреаговано і вжито необхідних заходів, а саме:

· відновлення внутрішньобудинкових мереж електропостачання - 44 виконаних заявки.

· ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж холодного, гарячого водопостачання -17 виконаних заявки;

· ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж теплопостачання – 8 виконаних заявки;

· ліквідація каналізаційних витоків - 37 виконаних заявки;

· хибні виклики – нема;

· скарги від мешканців на аварійну службу «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема;

· подяки від мешканців аварійній службі «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема.

Про це повідомив директор аварійної служби ТОВ «Рівне Дім Сервіс» Микола Ніколайчук.

Про це повідомили у Рівненській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Волині жінка обікрала ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: на ...

КОМЕНТАРІ