Так, упродовж 3 місяців 2015 року до органів прокуратури Рівненської області надійшло 1451 звернення, з яких розглянуто – 948. Задоволено 25 звернень з числа розглянутих.
На особистому прийомі з початку року прийнято 302 звернення громадян, з них керівниками прокуратур – 74 (в тому числі за місцем проживання під час виїзних прийомів громадян).
Найбільшу кількість з вирішених становлять звернення з питань досудового розслідування (59%), зокрема на дії і рішення слідчих МВС (38%), з питань представництва інтересів громадян та держави в суді (9%), з питань нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства (3%), з питань додержання законодавства при виконанні рішень судів (1%).
Організацію роботи з питань розгляду звернень спрямовано на викорінення практики підміни органів державного управління та контролю. Тому за належністю до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, державного контролю та інших відомств направлено для вирішення 488 звернень або 34%.
Прокурори і надалі приділятимуть особливу увагу належному забезпеченню розгляду звернень та особистого прийому громадян, як в прокуратурах на місцях, так і за місцем проживання під час виїзних прийомів керівництвом прокуратури області.
Відділ з питань розгляду листів, прийому громадян та доступу до публічної
інформації прокуратури Рівненської області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Лучани задекларували ...
Наступна новина: У Тернополі експерти ...
Захист і видимість: базовий елемент спецодягу
Преимущества изучения словацкого языка онлайн
Сучасна стоматологія та лікування зубів у місті Київ
Healthy Living Without Overpaying: Smart Choices for Wellness and Active Lifestyle
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ