«Перша національна мережа поштоматів ПриватБанку дає можливість отримувати посилки поруч із домом, там, де зручно клієнтові, причому користуватися поштоматами так само просто, як звичним нам усім банкоматом, – говорить керівник напрямку «Споживче кредитування» ПриватБанку Андрій Ковтун. – Технології, які ми використовуємо, дозволяють гарантувати безпеку отримання посилок».
Сьогодні в поштоматах ПриватБанку можна отримати посилки та інші відправлення за допомогою провідних операторів поштових послуг: «Нова Пошта», «Міст Експрес» та «Ін-Тайм». Як зазначають у банку, до кінця 2015 року у відділеннях працюватимуть вже понад 1 300 поштоматів, а користуватися ними зможуть клієнти не лише найбільших логістичних компаній, але й національних операторів з продажу автомобільних запчастин, інших товарів і послуг.
Поштомат – це автоматичний поштовий термінал самообслуговування, у якому клієнт може в зручний для нього час самостійно отримувати посилки. Відправник зазначає в декларації адресу поштомата. Коли посилку доставлено в поштомат, одержувач бачить SMS-повідомлення, після чого може забрати відправлення, підтвердивши свою особу через термінал самообслуговування за допомогою платіжної картки ПриватБанку або ввівши номер телефону на сенсорному екрані. Поштомат відкриє відповідну скриньку, з якої одержувач зможе забрати свою посилку.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Луцьку делегація з краю ...
Наступна новина: Какой должна быть одежда ...