“Ми вдячні лучанам,що інформують нас про проблеми,які виникають у місті”,- міський голова Микола Романюк

“Ми вдячні лучанам,що інформують нас про проблеми,які виникають у місті”,- міський голова Микола Романюк

22.04.15 09:48 0 710
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 23 березня по 20 квітня 2015 року, під час шньої оперативної наради інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» – Лариса Карп'як.

За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 2467 телефонних звернень, в середньому 88 за добу. “У порівняні з минулим роком кількість звернень дещо збільшилась, однак зменшилась кількість письмових звернень. Це свідчить про те, що лучани зрозуміли — будь-яке питання можна оперативно вирішити у телефонному режимі”, - зауважила Лариса Карп'як.

Найбільше звернень стосувались проблем надання послуг ДКП «Луцьктепло», а саме — 681. Така чисельність дзвінків була зумовлена призупиненням подачі теплоносія для опалення на території міста. Лучани звертались з проханням поновити теплопостачання помешкань, з цього приводу надійшло 166 дзвінків. У зв'язку зі зниженням температури зовнішнього повітря було відновлено подачу тепла. Однак, протягом 15-18 квітня 279 мешканців міста висловили своє невдоволення з цього приводу і просили припини подачу теплоносія.

Ще 13 повідомлень стосувалось зупинок бойлерних за адресами: Соборності, 3, 24, 29; Молоді, 13; Богомольця, 2; Конякіна, 4; Гордіюк, 43; Ветеранів, 17; К.-Карого, 11 та котелень на вул. Конякіна, 24; Володимирська, 88; пр-т Відродження, 15, спричинених проведенням аварійно-ремонтних робіт. 137 звернень стосувалось недостатніх параметрів гарячої води.

Внаслідок несправності насосів на котельні без гарячої води з 28.03 по 30.03 залишались лучани, які проживають у будинках на вул. Володимирській, 95-116. Також надходили повідомлення про пориви на тепломережі на вул. Світла, 4а; Стрілецька, 53; Ветеранів, 5-5а (ЗОШ №№10; 19); Конякіна, 10.

312 звернень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані, як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі ці звернення були передані на реагування в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

Ще 235 дзвінків стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Така велика кількість звернень викликана аварійною ситуацією, що виникла на Дубнівському водозаборі, внаслідок чого значна частина лучан 13 квітня залишилась без холодного водопостачання, з цього приводу надійшло 185 звернень. Ще 10 повідомлень стосувалось поривів водопроводу на вулицях: Баранова, 106; Федорова, 4; Кривоноса, 51; Сосюри, 27; Дубнівська, 12; Мамсурова кут Ранкова; Володимирська, 95; 101. За звітний період працівниками підприємства було проведено заміну аварійної ділянки водопроводу на вулиці Г.-Артемовського, 3, 5, 7; замінено засувку діам.100 по вул. Володимирська, 100; прочищено зовнішні каналізаційні мережі за адресами: Винниченка, 20, 51, Відродження, 26 б, Кравчука, 30, Липинського, 1, Шевченка, 18, Рівненська, 107а, Волі, 8, Грабовського, 7; закрито водопровідні колодязі на вул. Ковельська, 9, Львівська, 78, Словацького, 12 та зроблено благоустрій на каналізаційній мережі біля будинку на проспекті Відродження, 10а.

У зв'язку з масовим прибиранням міста напередодні Великодніх свят, об'єм сміття значно збільшився і лучани нарікали на те, що контейнери постійно переповнені, біля них утворюються звалища, сміття вивозиться несвоєчасно. З цього приводу 48 повідомлень були скеровані для реагування в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

34 дзвінки надійшло стосовно відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. На контролі залишаються звернення за адресами: Шептицького, 17; Ветеранів, 22; Профспілкова, 11; Лопатіна; Коротка; Баранова, 99 кут Трутовського; Залізняка; Боженка, 37.

20 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках. На всі ліфти в місті працюють.

15 дзвінків надійшло щодо вирішення проблеми з безпритульними собаками. Всі звернення передано на реагування в КП «Ласка». Директора департаменту “ЦНАП у м. Луцьку” зауважила, що кількість цих звернень значно зменшилась.

Серед загальної чисельності звернень – 461 звернення стосувались надання послуг підприємствами житлово-комунальної сфери нашого міста. Враховуючи вартість житлово-комунальних послуг, які сплачують споживачі, відповідно вони хочуть отримувати їх якісно.

Також 40 звернень стосувались руху пасажирського транспорту в місті. Нарікали лучани на великий інтервал руху маршрутних автобусів і тролейбусів, відсутність рейсів, особливо в вечірні години, відмову водіїв доїжджати до кінцевих зупинок та неналежне спілкування. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку.

На платформу «Відкрите місто» надійшло 49 звернень за звітний період, з яких 9 вирішено, решта — прийняті в роботу. Більшість зазначених проблем стосувались питань громадського порядку та житлово-комунальної сфери міста.

За результатами ситуації зі зверненням, що надійшли від лучан, міський голова Микола Романюк дав низку доручень комунальним службам міста. Зокрема, наголосив, аби ДКП “Луцьктепло” та КП “Луцькводоканал” своєчасно здійснювали благоустрій прибудинкових територій, де працівники цих підприємств проводять ремонтні роботи. Також доручив заступнику міського голови Ларисі Соколовській взяти під особистий контроль ситуацію із забезпеченням мешканців міста холодним та гарячим водопостачанням.

Щодо прибирання сміття — міський голова дав доручення відділу муніципальної дружини штрафувати тих, хто навмисне й у не належних місцях забруднює місто.

“Ми вдячні лучанам, що інформують нас про проблеми, які виникають у місті”, - зазначив міський голова Микола Романюк.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Пенсіонерка з Буковини ...
Наступна новина: Житомирські оперативники ...

КОМЕНТАРІ