Щотижневий звіт про виконану роботу 
 аварійної служби «Рівне Дім Сервіс» (43-19-53)

Щотижневий звіт про виконану роботу аварійної служби «Рівне Дім Сервіс» (43-19-53)

14.05.15 16:29 0 593
З 1 по 11 травня 2015 року, аварійною службою «Рівне Дім Сервіс» було прийнято 165 телефонних звернень від мешканців міста з приводу аварійних ситуацій в їхній будинках, на що було оперативно відреаговано і вжито необхідних заходів, а саме:

- відновлення внутрішньобудинкових мереж електропостачання – 82 виконаних заявки.

- ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж холодного, гарячого водопостачання -24 виконаних заявки;

- ліквідація поривів внутрішньобудинкових мереж теплопостачання – 0 виконаних заявки;

- ліквідація каналізаційних витоків - 59 виконаних заявки;

- хибні виклики – нема;

- скарги від мешканців на аварійну службу «Рівне Дім Сервіс», згідно оперативної інформації Виконавчого комітету Рівненської міської ради – нема;

Про це повідомив директор аварійної служби ТОВ «Рівне Дім Сервіс» Микола Ніколайчук.

Про це повідомили у Рівненській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ