Внаслідок глобалізації, відсутності перспектив у провінції більшість населення перебирається в міста. Логічно, що в такому випадку площа міста навряд чи може витримати таку кількість людей. Можна звичайно будувати нові і нові хмарочоси, але в кінці кінців земля просто не витримає їх тиску. Більше того, постійно зростаюче населення потребуватиме інфраструктурних змін в міському плані, в першу чергу, щодо руху і стоянки особистого та громадського транспорту. Ось чому проблема пробок, яка довгий час турбувала населення в мегаполісах, сьогодні актуальна і для провінційних центрів.
Тунелі
Вирішувати цю та інші інфраструктурні проблеми намагаються вчені багатьох країн світу, пропонуючи все нові і нові шляхи транспортування людей та благ цивілізації. Одним із шляхів вирішення даної проблеми вбачається модернізація технології буріння та будівництва тунелів. Як повідомляє http://infoua.org: одним із найбільш яскравих прикладів подібного використання підземного вільного простору являються тунелі, в яких рухаються поїзди метрополітену. Такий підхід до вивільнення простору для переміщення транспорту та людей є доволі перспективним і затребуваним у містах які тільки стають на ланки урбанізації. Якщо ж проаналізувати величезні мегаполіси, в яких вже діє доволі розгалужена сітка метро, побудувати додаткову його вітку нижче рівнем неможливо при діючих технологіях, адже прокладання тунелю доведеться вести на глибині в кількасот метрів під поверхнею землі. Такі проекти стають актуальними в регіонах, де є проблема обмеженого простору для маневру, складні природні умови (гірські системи, протоки і т.д.). Найбільш яскравими прикладами подібних споруд являються гірські транспортні тунелі в Швейцарських Альпах та тунель під протокою Ла-Манш. Найбільш перспективним є проект аналогічного англо-французькому тунелю шляхопроводу між Японією і Кореєю.Шляхи підвищення ефективності
Для того, щоб значно розширити географію прокладання тунелів, в тому числі збільшити ефективність виконання робіт, довговічність інструменту, необхідно використовувати нові матеріали та технології. Зокрема, в якості матеріалу ріжучого інструменту починають використовувати нові сплави на основі вольфраму. Інструмент з такого сплаву має також міцне полімерне покриття, що дозволяє йому працювати значно довше не сточуючись об гірську породу. Такі матеріали прекрасно зарекомендували себе в умовах гір, наприклад, в тунелі на перевалі Сен-Готар. Технологічна частина удосконалюється за рахунок впровадження методики комп'ютерного моделювання процесів буріння, зокрема, розрахунку траєкторії.Висновки
Як прогнозують спеціалісти і аналітики ООН, до 2050 року технології повинні розвинутись до такого рівня, що стане можливим прокладання тунелів під океанічним дном на колосальні відстані.Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Звернення голови обласної ...
Наступна новина: Семейный круиз по ...