В Закарпатській області чопські рятувальники навчали школярів,як треба діяти в екстремальних ситуаціях

В Закарпатській області чопські рятувальники навчали школярів,як треба діяти в екстремальних ситуаціях

20.05.15 09:35 0 575
Як не стати жертвою пожежі та що робити у випадку виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру – такі теми розглянули під час акції «Запобігти. Врятувати. Допомогти», яку рятувальники організували 18 травня в м. Чоп. У заході, що відбувся на базі Чопської загальноосвітньої школи №1, були задіяні учні 5-11-х класів.

Насамперед вогнеборці 7-ї державної пожежно-рятувальної частини провели для школярів лекцію, що стосувалася порядку дій у різноманітних екстремальних ситуаціях – під час пожежі, виявлення вибухових пристроїв або у випадку загрози терористичного акту. Окремо бійці ДСНС зупинилися на темі руйнівних наслідків пожежі та причин виникнення загорань у побуті. Зокрема, дітей застерегли від легковажного поводження з вогнем, легкозаймистими предметами, газом тощо.

Далі відбулася тренувальна евакуація учнів і педагогічного колективу з будівлі навчального закладу. Діти організовано вийшли на шкільне подвір’я, де рятувальники продемонстрували їм дії пожежників під час задимлення в приміщенні та загасили умовне загорання. Крім цього, вогнеборці виставили на огляд молоді обладнання пожежної машини. Школярам розповіли про тактико-технічні характеристики спеціального автомобіля й показали бойове спорядження рятувальників. Учні мали можливість посидіти в кабіні пожежного авто й приміряти на себе «обладунки» вогнеборця.

Насамкінець, зважаючи на близькість літніх канікул, рятувальники закликали дітей бути пильними й обережними, дотримуватися правил безпеки під час літнього відпочинку в екосистемах і на водоймах, а також роздали школярам листівки із переліком рекомендацій щодо безпечної поведінки влітку.

У ДСНС України у Закарпатській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Літературне Тернопілля ...
Наступна новина: Чернігівські рятувальники ...

КОМЕНТАРІ