- Зокрема, ремонтною бригадою були виконані роботи по заміні обшивки кузова тролейбуса, підлоги салону та її ізоляційного покриття. Також було відремонтовано кузов тролейбуса та замінено вікна, - розповів директор підприємства "Рівнеелектроавтотранс" Валентин Ткачук.
В кінці робіт було проведено фарбування тролейбуса якісною автомобільною фарбою.
Нагадаємо, на даний час КП "Рівнеелектроавтотранс" для обслуговування населення, випускає на лінію 62 одиниці тролейбусів у робочі дні та 45 одиниць рухомого складу у вихідні дні.
Для технічного забезпечення безпечної експлуатації тролейбусів відділ з обслуговування і ремонту проводить три види ремонтів: ревізійний, середній та капітальний. Також, згідно графіків, затверджених у встановленому порядку, бригадами відділу технічного обслуговування огляд тролейбусів проводиться щодоби у нічну зміну.
ДОВІДКОВО. Шкода 9Тр - тролейбус, який випускався з 1961 до 1982 року чехословацьким підприємством "Шкода-Остров" і став однією з "легендарних", наймасовіших моделей тролейбусів, що експлуатувались у республіках СРСР - загалом близько 5 тис. машин. Загальна кількість випущених тролейбусів - понад 7300 екземплярів.
Кузов тролейбуса виготовлявся в двох варіантах: з двома або трьома дверима ширмового типу.
Привід дверей - пневматичний.
Система керування тяговим електродвигуном - реостатно-контакторна в 9Tr 9TrH і тиристорно-імпульсна 9TrHT.
Для СРСР виготовлялась спеціальні дводверні модифікації. Це було пов'язано із радянською системою оплати проїзду - пасажири входили через задні двері, де знаходився кондуктор і виходили через передні. Наприкінці 70-х років виробництво дводверних модифікацій було припинене.
Про це повідомили у Рівненській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі зсідання ...
Наступна новина: Прокуратура міста Ужгорода ...