На оперативній нараді розглянули питання життєдіяльності міста,що найбільше турбували лучан

На оперативній нараді розглянули питання життєдіяльності міста,що найбільше турбували лучан

27.05.15 12:23 0 579
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 20 квітня по 24 травня 2015 року.

Вона зауважила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 2627 телефонних звернень, в середньому 75 за добу (за аналогічний період минулого року надійшла 1469 звернень), 743 з них - інформаційно-довідкового характеру.

Найбільша кількість звернень - 703 (27 відсотків) стосувалась роботи ДКП «Луцьктепло». Збільшення їх кількості було викликане поривом тепломережі на вул. Кравчука, 13-15, внаслідок якого 4 травня протягом кількох годин мешканці 33 та 40 кварталів залишались без гарячої води. Нарікали лучани на недостатні параметри гарячої води в помешканнях (Захарова, 7/69; 12/93; Чорновола, 6/30, 39; 8 Березня, 30/17; Конякіна, 15/7; 19/70; 33/2; Космонавтів, 4/36; Гордіюк, 20а/2, 35, 50; Соборності, 20а/154, 155; 24/60; 30/25, 78; 32/34, 103; Федорова, 2/68; 6/63; Писаревського, 22/31; Г.-Артемовського, 15а/62, 68; 25а/14; ). З 20 травня в зв'язку з обмеженням газопостачання до котелень в місті тимчасово припинено подачу гарячої води, з цього приводу надійшло 580 дзвінків. На контролі залишаються звернення стосовно виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі біля будинків по вул. Конякіна, 10 та на проспектах Відродження, 26а, Молоді, 6-6а, Соборності, 37.

Доповідачка зазначила, що серед загальної чисельності звернень 389 дзвінків (15 відсотків) стосувалися житлово-комунальної сфери нашого міста. А саме: на виконання в ЖКП-2 було передано 54 повідомлення; ЖКП-3 – 52; ЖКП-7 – 54; ЖЕК-8 ЖБК – 57; ЖКП-11 – 23; ТзОВ «М.Ж.К.» – 47. Просили лучани знести аварійні дерева на вул. Кічкарівська, 43, Кравчука, 46, Ярощука, 6 та заражені омелою дерева на вул. Кривий Вал, 23; ліквідувати провалля на розі вулиць Вороніхіна – С.Ковалевської, Л.Українки, 25, Вахтангова, 16, Сагайдачного, 5, на просп. Грушевського, 1 (біля кінотеатру «Промінь») та на мосту на вул. Шевченка. Мешканці будинків на просп. Молоді, 21 та вул. Гордіюк, 8, Конякіна, 37, Зацепи, 3, Володимирська, 100 звернулись з проханням відремонтувати дорожнє покриття поблизу будинків. Також жителі міста нарікали на руйнування під час сильного вітру пішохідного мосту, який з'єднує Залізничний вокзал та ТЦ «Караван». Батьки учнів ЗОШ №№10, 19, що на вул. Ветеранів просили встановити обмежувач швидкості біля цих закладів освіти, а ще просили зробити розмітку «зебра» по вулиці Кравчука, 28. Під час сильної зливи 21 травня надходили повідомлення про затоплення дощовими водами доріг та житлових будинків на вул. Вороніхіна, 8; Дорошенка, 21; Мазепи, 49/ спортивна школа №2; К.-Карого/ під мостом; Відродження/ міська лікарня. За цими адресами оперативно було організовано відкачування води.

Варто відзначити, що більшість телефонних звернень вирішуються оперативно, впродовж кількох годин або доби. Окремі звернення залишаються на контролі.

Протягом звітного періоду працівниками ЖКП міста проводились роботи з прочистки мереж внутрішньобудинкової каналізації; розповітрюванню системи гарячого водопостачання; заміні труб, стояків, вентилів; ремонту мереж електропостачання в житлових будинках; прибиранню прибудинкових територій та під'їздів.

Актуальним за зазначений період було питання налагодження електропостачання - 389 звернень (15 відсотків) в житлових будинках та квартирах, які були викликані, як плановими відключеннями так і аварійними. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». На контролі залишається вивезення зрізаного гілля після чистки повітряних ліній на вулиці Ковельська, 133а.

63 дзвінки, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Водночас, працівники підприємства ліквідували 49 витоків на водопровідній мережі на вул. Арцеулова, 7, Кожедуба, 24, Др. Народів, 15, Глибока, 12, Копачівська, 1, І.Франка, 53, Героїв УПА, 36, Єршова кут Відродження; провели заміну аварійних ділянок водопроводу на вул. Володимирська, 100 та Арцеулова, 1-3; прочистили 237 заторів на зовнішній каналізаційній мережі на вул. Ярощука,24а, Ковельська, 157а, Липинського, 5, Кондзелевича, 26, Ковельська,157, Левітана, 26б, Наливайка, 8а, Грушевського, 14, Г.-Артемовського, 23; закрили відкриті колодязі на вул. Балакірєва, 2а, Гончара, 3а, Стефаника, 35, Володимирська, 103.

Варто зазначити, що за цей період зменшилась кількість звернень, що стосувалися налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, зокрема, з даного питання надійшло 39 звернень. Зменшенню кількості звернень сприяло відновлення освітлення на вулицях: Збаразька, Балакірєва, Прилуцька, Боженка, Саксаганського, Профспілкова, Лопатіна, Коротка. На контролі ще залишаються неосвітлені вулиці: Гірна, 2, Ш.Руставелі, 11-13, Гущанська, 19, Ясенова, 17а, Конякіна, 8, Козакова, 1, Молоді, 7-9, Кравчука, 46д.

Також, значно зменшилась кількість повідомлень, що стосувались вивезення сміття, твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» - 20 звернень. Всі питання було оперативно вирішено.

24 телефонних дзвінки надійшло через зупинки ліфтів.

28 скарг надійшло відносно вирішення проблеми щодо безпритульних собак. Усі звернення передані на виконання в КП «Ласка».

На платформу «Відкрите місто» надійшло 50 повідомлень, всі з них взяті в рооботу, 36 вирішено позитивно.

Стосовно руху міського пасажирського транспорту звернулось 32 громадян. Знову ж таки нарікання були викликані великим інтервалом руху маршрутних автобусів і тролейбусів, відсутністю останніх рейсів та неналежною поведінкою водіїв. Проведений працівниками управління транспорту та зв'язку моніторинг показав, що ряд звернень не знайшли свого підтвердження, де факти порушень було виявлено – відповідно було вжито заходів впливу (попередження водіїв, дисциплінарні стягнення тощо). Скарги надійшли на маршрутки № 9; 10; 11; 18; 22; 24; 29; 30; 31; 32; 47 та тролейбуси №№1; 2; 4; 4а; 6; 8; 12.

Разом з тим, надійшли подяки за добре організований рух тролейбусів у святкові дні, також дякували лучани міському голові за продовження маршруту №4 до дачних масивів «Промінь» та «Калина».

В святкові дні аварійно-диспетчерські служби комунальних підприємств міста працювали злагоджено та оперативно. Надзвичайних ситуацій в місті не зафіксовано.

Міський голова Микола Романюк звернув увагу директора департаменту ЖКГ Івана Кубіцького на необхідність пришвидшити роботи на вулицях Дорошенка та Верещагіна, щоб зняти проблему підтоплення цих вулиць. “Проте, іноді лучани самі забивають зливну каналізацію”, - сказав міський голова і попросив жителів міста бережливо ставитися до власного і спільного майна, сприяти щоб у нашому місті усім жилося комфортно.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Вінниччині вперше ...

КОМЕНТАРІ