Основним завданням ІКЦ є, зокрема:
- розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між енергопостачальником та заявниками,
- вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами енергопостачальника недоліків при постачанні електричної енергії,
- листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ІКЦ.
За 2014 рік до Інформаційно-консультаційного центру надійшло – 6328 звернень заявників, а за І квартал 2015 р. надійшло 1583 звернень.
Основні питання які піднімались у зверненнях:
- застосування чинного законодавства України в галузі енергетики та правил користування електроенергією;
- укладання договорів;
- тарифів, пільг і субсидій;
- розрахунків за спожиту електроенергію;
- прав, обов'язків та відповідальності постачальника й споживача електроенергії;
- купівля, експлуатація, обслуговування приладів обліку електроенергії;
- якості, умов і режимів споживання електроенергії;
Згідно з вимогами пунктів 4.1 та 4.3 Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії (далі – Положення про ІКЦ), затвердженого постановою НКРЕ від 12.03.2009 № 299 (зі змінами), створюється комісія ІКЦ, як постійно діючий колегіальний орган з метою розгляду та розв'язання суперечностей, спірних ситуацій між енергопостачальниками і споживачами та підготовки висновків з питань, які оскаржуються.
Основними спірними питаннями в галузі електроенергетики, з якими зверталися до ІКЦ фізичні та юридичні особи, та які розглядалися комісією є звернення:
- щодо незадовільної якості електроенергії, що постачається;
- щодо встановлення приладів обліку електроенергії;
- щодо неправомірності дій електропередавальної організації при здійсненні процедури складання Актів про порушення ПКЕЕ та ПКЕЕН, відключення електроустановок від електромережі;
- щодо отримання заявником технічних умов та формування плати за приєднання до електричних мереж;
- щодо запровадження тарифів, диференційованих за періодами часу;
- щодо тарифів на електроенергію для юридичних та фізичних осіб та населення;
- щодо порядоку коригування договірних величин споживання електроенергії та потужності.
Разом з тим, за участю відповідальних осіб інспекції Держенергонагляду у Вінницькій області в 2014 році було проведено 51 засідання в ІКЦ та 28 в І кварталі 2015 р.
Інспекція Держенергонагляду у Вінницькій області повідомляє: у разі виникнення питань щодо надійності електропостачання будинку, відновлення електропостачання, процедури зняття показів електролічильника, технічного стану електричних мереж тощо, Ви маєте можливість звертатися до інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії при ПАТ «Вінницяобленерго» за адресою: вул. Соборна, 50 (каб. 201, 203), м. Вінниця або за телефоном (0432) 65-96-83, 65-96-85, 52-50-47 в понеділок – четвер з 8 год. до 17 год., в п'ятницю з 8 год. до 15 год. 45 хв. (перерва 12. год. - 12 год. 45 хв.) чи електронною поштою ikc_ischenko@voe.com.ua Начальник IКЦ: Іщенко Генадiй Сергійович.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Рівненській області у ...
Наступна новина: Бюро перекладів. ...