На оперативній нараді розглянули питання життєдіяльності міста,що найбільше турбували лучан

На оперативній нараді розглянули питання життєдіяльності міста,що найбільше турбували лучан

10.06.15 08:46 0 547
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 травня по 8 червня 2015 року.

Вона зауважила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 1282 телефонних звернення (в середньому 92 за добу), з яких 357 інформаційно-консультативного характеру. Варто зазначити, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків дещо збільшилась. Таке збільшення чисельності викликане в першу чергу відсутністю гарячого водопостачання в помешканнях лучан більше.

Всього 28 відсотків від загальної чисельності звернень (364) стосувались діяльності ДКП «Луцьктепло». Однак, 27 травня дві котельні (на вул. Загородня, 1 та прсп. Відродження, 15), що забезпечують подачу гарячої води в медичні заклади, включились в роботу, відповідно 47 будинків в місті забезпечені гарячою водою.

Знову ж таки, актуальним залишалось питання електропостачання житлових будинків та квартир. За цей період надійшло 211 звернень (16 відсотків), що були викликані, як плановими відключеннями так і аварійними. Внаслідок негоди 25-27 травня було пошкодження на лініях, відповідно без електропостачання залишились мешканці вулиць: Г.-Артемовського, 1, 15а, 19; Привокзальна, 2; Декабристів, 31; Дачна, 2, 3, 8; Польова, 1, 28; Чекаліна, 2: Ковельська, 73, 75; Качалова, 3, 9, 36; Лєскова, 2; Глибока, 8, 10, 12; Світла, 3; Львівська, 105 та проспектів: Відродження, 5; Перемоги, 22; Грушевського, 24.

3 червня, у зв'язку з аварійним відключенням лінії, без електропостачання залишались мешканці вулиць: Ковельська; Качалова; Березова; Володимирська; Тарасова; Ясенова, а 5 червня не було напруги в будинках на просп. Волі, 43, 45; 49; 56; 62. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». На контролі залишається вивезення зрізаного гілля після чистки повітряних ліній на вулицях Теремнівська, 50, 52 та Чернишевського, 41.

Крім того, 179 дзвінків (14 відсотків) стосувалися житлово-комунальної сфери нашого міста. Так, на виконання в ЖКП-2 було передано 23 звернення; ЖКП-3 – 37; ЖКП-7 – 17; ЖЕК-8 ЖБК – 30; ЖКП-11 – 13; ТзОВ «М.Ж.К.» – 27.

Продовжують надходити нарікання на руйнування пішохідного мосту, що з'єднує Залізничний вокзал і ТЦ «Караван» та невирішеним залишається питання прибирання звалища сміття за Будинком побуту, що знаходиться на проспекті Соборності, 11а. Крім цього, на контролі залишається звернення, щодо:

- косіння трави на прибудинковій території на вул. Ветеранів, 7-9 – (ЖЕК-8 ЖБК) від 03.06.2015р.;

- косіння трави на прибудинковій території на проспекті Соборності, 1-1а – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 06.06.2015р.;

- заміни аварійного контейнера для збору сміття за адресою вул. Кравчука, 12/72 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 30.05.2015р.

61 звернення, яке надійшло в групу «15-80» стосувалось діяльності КП «Луцькводоканал». За звітний період працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. Героїв УПА, 36, П.Могили, 5, Боженка, Рівненська, 25, Кравчука, 5, просп. Соборності, 30а. Молоді, 3а; прочищено затори на зовнішній каналізаційній мережі на вул. Кооперативна, 1-3, Ш.Руставелі, 13а, Наливайка, 6а, Грушевського, 28, Львівська, 63б; ліквідовано провалля на проспектах Волі, 11, Відродження, 10а; закрито колодязь на вул.І Франка/ біля мосту.

Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 25 дзвінків. На контролі залишається освітлення вулиць та прибудинкових територій за такими адресами: Ш.Руставелі, 9; Привокзальна, 15; Баранова, 88; Кутузова, 44, 46; Степова, 107, 109; Львівська, 63; Даньшина, 2; Ясенова, 15; Іващенка, 44.

На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» передано 12 повідомлень щодо несвоєчасного вивезення твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів, такі звернення надійшли від мешканців вулиць Гущанська, 51; Декабристів, 23; Львівська, 61а; П.Могили, 5; 8 Березня, 39; Наливайка, 45; Перемоги, 1а. Одне звернення стосувалось відсутності решітки на зливовій каналізаційній мережі на вул. Шевченка/ заїзд до магазину «Наш край». Всі повідомлення було оперативно вирішено.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло лише 2 звернення, які передані на виконання в КП «Ласка».

Стосовно руху міського пасажирського транспорту було отримано 16 повідомлень. З них: 11 стосувались роботи маршрутних таксі, ще 5 – тролейбусів. Щодо дотримання етики спілкування водіїв та пасажирів надійшло 5 звернень та ще 5 щодо недотримання графіку руху. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку.

На платформу «Відкрите місто» надійшло 24 повідомлення, з яких 19 прийнято в роботу, 8 вирішено позитивно, ще ряд звернень, що стосуються житлово-комунальної сфери міста перебуває на контролі в департаменті ЖКГ.

Разом з тим, надійшла подяка міському голові за проведення ремонту пішохідних доріжок на проспекті Відродження, Соборності тощо.

Міський голова Микола Романюк звернув увагу директора департаменту ЖКГ Івана Кубіцького на необхідність ремонту килимків на пішохідному мосту через залізничну колію. Також доручив пришвидшити роботи з благоустрою біля Будинку побуту.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ