До ДПІ у м. Чернівцях протягом цього року надійшло 1291 письмове звернення громадян, в тому числі 48 заяв та 1243 заяви, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень на 572 збільшилась.
Протягом цього року податківці надали відповіді на 27 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян. Це на 10 більше, аніж було розглянуто у минулому році.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Вінниччині підписано ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: про хід ...