Таку тему для першого літнього глянцю креативна команда «Дня» обрала невипадково.
«Якщо піти від найпростішого, то літо – це час, який хочеться проводити за містом, плекати квітник, збирати перші врожаї – полуницю, черешні, вишні, малину… Хочеться починати ранок із споглядання квіткового буяння. Щоб вікно – як картини Катерини Білокур. І укріплювати, і примножувати цю красу, цей особистий острівець щастя. Якщо ж піти глибше у символізм – то приватне господарство, ферма, навіть маленька дача – це є простір індивідуальної свободи, а це багато що пояснює та дає чіткі орієнтири», – йдеться у повідомленні видання.
«На мою думку, українці – це, певним чином, вцілілі «світи індивідуалізму». А такий світ має бути захищений. Захищений персональним добробутом, який на різних рівнях розвитку виглядає по-різному, але в основі якого лежить те, що людина, маючи шість соток городу, вже не є кріпаком держави, – пише у своїй традиційній колонці головний редактор «Дня» Лариса Івшина. – Тож в образі ферми – не тільки соковитий город, кручені паничі, настурції і власне все господарство, а найперше – це вимір індивідуальних свобод, захищеності й британський принцип «мій будинок – моя фортеця». Це така, можна сказати, індивідуальна автономія, але з правильно побудованими зв’язками між спільнотами – швидкісним Інтернетом –, тому що хороші стосунки – це тоді, коли є рівновеликі можливості, коли всім, хто хоче і може працювати на землі, є доступ до того. І діти, які виросли з таким розумінням власності й Свого, навіть до військового обов’язку ставляться зовсім інакше…».
У свіжому глянці команда «Дня» поєднала ці два виміри ферми, приватного господарства – вимір свободи і вимір краси. На незвичну інтерпретацію теми натякає вже сама обкладинка. Як пояснила художниця Анна Гаврилюк, яка її створила, «ферма – це багаторічна кропітка та медитативна праця, дуже схожа на вирощування японцями свого Бонсаю».
«Тому, з одного боку, моя ферма на обкладинці схожа на горщик з Бонсаєм. А з іншого – на миску з яскравим салатом – ми те, що ми їмо. І варто вживати продукти, вирощені з любов’ю…», – зазначила вона.
У «Маршруті№1» творча команда «Дня» підготувала для читачів чимало цікавого. Наприклад, інтерв’ю з Юрієм Фоменком – воїном-хліборобом, якого «День» знайшов на передовій. Ця розмова стане відкриттям. Або матеріал про урбаністичне садівництво та перші урбан-грядки в Україні.
Також на сторінках глянцю можна знайти репортаж з гірських полонин – «Секрети карпатських вівчарів». А ще – дуже практичні поради. Наприклад, який одяг та основні знаряддя праці потрібні фермеру-початківцю. Або п’ять кроків, які потрібно здійснити, щоб започаткувати успішну малу ферму. Тут же можна е прочитати історію, що надихає – інтерв’ю з директором агрофірми «Ольгопіль» Павлом Каленичем про образ сучасного українського аграрія. І це – далеко не все, що читачі знайдуть у новому «Маршруті №1»!
Читачів закликають запитувати 33-й «Маршрут №1.Аксіома-Ферма» уже з 26 червня у кіосках продажу преси або замовляти на сайті «Дня».
А всі охочі, зокрема представники бізнесу, як зазначається, можуть долучитися до кола партнерів видання і представити себе і свої проекти у наступних «Маршрутах».
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Тернополі при проведенні ...
Наступна новина: Где заказать чистую ...