Луцьк: тарас Яковлев вивчав досвід Вінниці з впровадження електронних систем урядування містом

Луцьк: тарас Яковлев вивчав досвід Вінниці з впровадження електронних систем урядування містом

28.06.15 12:30 0 582
Перший заступник міського голови Тарас Яковлев 22-24 червня перебував у Вінниці, де брав участь у навчальних “круглих столах”, організованих Міжнародним республіканським інститутом, який є частиною програми з муніципального управління, що здійснюється за підтримки Уряду Канади. Під час навчальної поїздки 23 представники муніципалітетів кожного обласного центру України мали змогу поспілкуватися з керівництвом міста Вінниця, ознайомитися з успішними практиками управління та поділитися власним досвідом.

“Щоб у своєму місті запроваджувати інновації, потрібно їздити в інші міста, вивчати досвід, спілкуватися з колегами”, - зазначив Тарас Яковлев та розповів про досвід, який можна впровадити у місті Луцьку.

За його словами, Вінниця є лідером з впровадження електронних систем урядування містом. На це вони затратили дуже багато коштів, як залучених, так і з міського бюджету. Вінничани мають одну з найкращих в Україні геоінформаційну систему міста. Це інтерактивна карта міста, яка у себе включає понад 140 шарів різної інформації про розміщення комунікацій по місту, розміщення житлових і нежитлових будинків та їхню характеристику, про проведення ремонтних робіт на цих комунікаціях і у житлових будинках. Це інформація про зелені насадження, сквери, парки. Інформація про громадський транспорт (про зупинки та можливість доїзду з однієї точки в іншу), але не в онлайні, як у Луцьку. Також повністю відображається інформація про звернення громадян, які телефонують на гарячу лінію міського голови. Цю всю інформацію зручно використовувати у роботі. Тобто кожен структурний підрозділ наповнює портал інформацією, яка стосується їх. Наприклад, управління підприємництва забезпечує шар, який стосується тимчасових споруд. Є спеціальний розділ на карті, де можна побачити усі тимчасові споруди, як вони розміщені, які там дозволи діють. На цій карті позначена уся комунальна земля. Також земельні ділянки, їхня орендна плата (відсканований договір), видно самого орендаря, чи є у нього заборгованість зі сплати земельного податку або плати за оренду та ряд іншої інформації. Показано розміщення об'єктів незаконної торгівлі і як з ними борються.

У Вінницькій міській раді є також підрозділ на зразок нашої муніципальної міліції, який має доступ до усієї бази даних, і вони одразу, скориставшись планшетом, перевіряють чи має право суб'єкт господарювання здійснювати торгівлю, чи ні, чи є для цього відповідні дозволи. Ці системи дуже дорогі, але вони дають результат.

Є у них портал, який розміщений на їхньому офіційному сайті, де можна побачити, які ремонтні роботи плануються. Тобто, є певні шари доступу для користування мешканців міста Луцька.

“Я мав попередню розмову з головним архітектором міста Леонідом Герасимюкам. Наступного тижня порахуємо скільки буде коштувати, щоб запровадити цей досвід у себе в Луцьку. Коли будемо мати точні обрахунки, будемо напрацьовувати пропозиції для розгляду депутатами міської ради та міським головою Миколою Романюкам” ,- сказав Тарас Яковлев.

Наступний досвід, який викликав великий інтерес - робота загальної об'єднаної диспечерської служби відеозвернень. В них називається цей структурний підрозділ “Муніципальна варта”, щось на зразок нашого центру 15-80.

Центр працює цілодобово. До прикладу, якщо надходить повідомлення про порив труби чи аварійну ситуацію в житловому будинку, одразу ж в цю базу вноситься анкета про звернення і через секунду подається сигнал відповідному ЖКП чи іншій організації. Є монітор, на якому розміщено усі диспечерські служби міста, там видно, як оперативно реагують на повідомлення. Цей програмний продукт дає можливість облікувати, ситематизувати всі звернення і аварійні ситуації, які надходять від людей. Також це дає можливість здійснювати зворотній контроль. Коли ЖКП чи водоканал звітує про те, що вони ліквідували проблему, працівник “Муніципальної варти” набирає скаржника і перепитує чи влаштовує його надана послуга.

“Ми також думали про відкриття єдиного диспечерського Центру. В нас є хороша ініціатива - сайт “Відкрите місто”. Плануємо в подальшому об'єднати 15-80, відділ звернень громадян, “Відкрите місто” у повноцінну диспечерську службу. Їх база даних буде внесена в одну програму з усіма диспечерами. Відповідно, це все має відображатися на нашій інтерактивній карті, щоб люди бачили на якому етапі вирішення їх звернення, яким чином на нього реагують відповідні служби”, ­ розповів Тарас Яковлев.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Чернігівська область: ...

КОМЕНТАРІ