КП «Чернівціводоканал» постійно вживає організаційно-технічні заходи для зменшення споживання електроенергії і підвищення рівня проплат. Однак, енергопостачальники щомісяця у середньому на 3% збільшують вартість електроенергії, що нівелює економію, отриману від організаційно-управлінських рішень.
Наразі на погодження обласної комісії з організації проведення розрахунків з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу подані протоколи для проведення розрахунків з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що дозволить скоротити заборгованість КП «Чернівціводоканал» за спожиту електроенергію ще на 3,7 млн. грн.
Домовленості, досягнуті з попереднім керівником ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» щодо щомісячної проплати за спожиту електроенергію у розмірі 2,6 млн. грн. при стабільних або зменшених обсягах споживання, комунальне підприємство «Чернівціводоканал» справно виконує. Жодних перемовин керівництва міста з новим менеджментом енергопостачальної компанії про зміну досягнутих домовленостей щодо графіків проплат не було. Тому публічні звинувачення теперішнього керівництва ПАТ ЕК «Чернівціобленерго» у відсутності порозуміння з боку керівництва міста є необґрунтованими і такими, що не сприяють пошуку компромісу, який дозволив би обом підприємствам вибудувати довгострокові партнерські стосунки в інтересах громади міста.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Актуальность изучения ...
Наступна новина: На Вінниччині працівникам ...