Стан розгляду звернень та особистого прийому в органах прокуратури Рівненської області за І півріччя 2015 року

Стан розгляду звернень та особистого прийому в органах прокуратури Рівненської області за І півріччя 2015 року

09.07.15 12:27 0 590
Розгляд звернень громадян та організація особистого прийому залишається одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури, спрямованих на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності й правопорядку.

Упродовж І півріччя 2015 року до органів прокуратури Рівненської області надійшло 3354 звернень. З них по суті розглянуто 2086, задоволено 33.

Організацію роботи з питань розгляду звернень спрямовано на викорінення практики підміни органів державного управління та контролю. Тому за належністю до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та державного контролю надіслано понад 1055 звернень або 31 %.

Найбільшу кількість з вирішених становлять звернення з питань досудового розслідування (55%), у тому числі на дії і рішення слідчих органів внутрішніх справ, з питань представництва інтересів громадян та держави в суді - 7%, нагляду за додержанням і застосуванням законів - 3% та нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства - 3%. Керівництво прокуратури Рівненської області особливу увагу приділяє особистому прийому громадян як у прокуратурі області і за місцем їх проживання. Такий спосіб – найбільш ефективний метод надання громадянам правового захисту. Особистий прийом керівництвом прокуратури області, в тому числі за місцем проживання громадян, здійснюється згідно із затвердженими прокурором області графіками.

З початку цього року на особистому прийомі в органах прокуратури області прийнято 675 звернень громадян, з них керівниками прокуратур – майже 200.

Прокурором області особисто прийнято 176 громадян, яким надано відповідні роз'яснення, та прийнято 76 звернень з особистого прийому.

З графіком виїзного прийому громадян керівництвом прокуратури області можна ознайомитись на офіційному сайті прокуратури області у розділі «Приймальня громадян». Крім того, у приміщеннях прокуратур усіх рівнів розміщені графіки прийому громадян керівництвом Генеральної прокуратури України, прокуратури області та міськрайпрокуратур, тексти Закону України «Про звернення громадян», а також у доступному для людей місці встановлено скриньки «Для заяв і скарг». Прокурори і надалі приділятимуть особливу увагу належному забезпеченню особистого прийому та розгляду звернень громадян.

Начальник відділу з питань

розгляду листів, прийому громадян

та доступу до публічної інформації

прокуратури Рівненської області

Ліна Корнелюк Tweet
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Житомирській області ...

КОМЕНТАРІ