В Луцьку перший заступник міського голови Тарас Яковлев пропонує на базі групи оперативного реагування “15-80” створити єдиний диспетчерський центр

В Луцьку перший заступник міського голови Тарас Яковлев пропонує на базі групи оперативного реагування “15-80” створити єдиний диспетчерський центр

15.07.15 10:22 0 288
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як, розпочинаючи свій виступ під час оперативної наради, подякувала за нагороду, яка свідчить про високу оцінку роботи ЦНАПу. Принагідно наголосила, що на сьогоднішній день у ЦНАПі надають 282 адміністративні послуги. За два роки послуги тут отримали 280 тис. лучан та жителів області.

Поінформувала директор департаменту про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 22 червня по 12 липня 2015 року. За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1598 телефонних звернень (в середньому 76 за добу), 497 з них - інформаційно-консультативного характеру, за аналогічний період минулого року надійшло 992 дзвінка. Збільшення кількості звернень, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, було викликане, в першу чергу, погодними умовами.

Загалом 300 звернень (19 відсотків) щодо відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

Серед загальної чисельності звернень 14 відсотків, а це 219 дзвінків, стосувалися житлово-комунальної сфери міста. На адресу ЖКП-2 було передано 20 повідомлень; ЖКП-3 – 49; ЖКП-7 – 23; ЖЕК-8 ЖБК – 31; ЖКП-11 – 8; ТзОВ «М.Ж.К.» – 23.

Щоденно працівниками ЖКП міста проводяться роботи по прочистці мереж внутрішньобудинкової каналізації; заміні труб, стояків, вентилів; ремонт мереж електропостачання в житлових будинках; ремонт покрівлі та водостоків; прибирання прибудинкових територій та під'їздів, косіння трави.

Через відсутність гарячої води в помешканнях, надійшло 158 звернень (10 відсотків). На контролі в ДКП «Луцьктепло» залишаються звернення стосовно виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі біля будинків на вул. Писаревського, 22-22а та проспекті Відродження, 26-26а.

124 дзвінки, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». За зверненнями громадян працівниками підприємства було ліквідовано витоки на водопровідній мережі на вул. Володимирська, 109, Січова, 3, Залізна, 29, Шевченка, 13а, Б.Хмельницького, 48, Чернишевського, 114а, Конякіна, 23, Дубнівська кут Метельницького; проведено заміну аварійної ділянки водопроводу на вул. Конякіна, 15-17; прочищено затори на зовнішній каналізаційній мережі на вул. Чорновола, 2в, Кооперативна, 1; закрито колодязі на вул. Б.Хмельницького, 38, Винниченка, 29, Гонгадзе, 9.

Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 40 звернень. За звітний період було відновлено освітлення на вулицях: Ясенова, 17; Кравчука, 46д; проспектах: Соборності, 13б, Молоді, 9, 7. На контролі залишається освітлення прибудинкових територій за адресами: Соборності, 30, 30а, 32а, 40; Садова, 3; Відродження, 43; Гнідавська, 63в; Героїв УПА, 115; Карбишева, 2б.

32 дзвінки надійшло через зупинки ліфтів.

Приємно зазначити, що значно зменшилась кількість звернень, що стосувались роботи ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (15 повідомлень). Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці вул. Рівненська, 33-35; Миру, 4; Львівська, 8; Г.-Артемовського, 16. Працівниками підприємства було прочищено мережу зливової каналізації на вул. Кравчука, 19а, Замкова кут Глушець, просп. Молоді, 5б; закрито колодязі за адресами: Соборності, 24а, Арцеулова, 1, Рівненська кут Авторемонтна.

Продовжують непокоїти лучан проблеми щодо безпритульних собак на вулицях міста. З цього приводу надійшло 19 дзвінків. Усі звернення передані на виконання в КП «Ласка».

Разом з тим, надійшла подяка міському голові від мешканців будинку на вул. Федорова, 4б за оперативне реагування на велику кількість безпритульних собак біля їхнього помешкання.

Стосовно руху міського пасажирського транспорту, надійшло 32 звернення. З яких, 22 стосувалося роботи маршрутних таксі, 8 – тролейбусів. Нарікали пасажири на недотримання графіку руху маршрутних автобусів, відсутність вранішніх та останніх рейсів, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху. Скарги надійшли на маршрутки №№ 4; 8; 9а; 10; 11; 12; 17; 18; 23; 24; 25; 26а; 27; 31; 32; 47 та тролейбуси №№1; 2; 4; 12; 15. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку.

На веб-платформу «Відкрите місто» надійшло 38 повідомлень, всі з них прийняті в роботу, 24 оперативно вирішено, 14 знаходяться в роботі. В цих зверненнях також порушувалась проблема житлово-комунальної сфери міста, в тому числі і зовнішнього освітлення.

Перший заступник міського голови Тарас Яковлев наголосив на ситуації, що трапилася на вул. Даньшина, 1, - там було відключене газопостачання минулої п'ятниці. Про проблему він дізнався лише після 23.00. Тож доручив Ларисі Карп'як з'ясувати, чому служба “15-80” не поінформувала вчасно керівництво міста про відключення газу у цьому будинку. Також він вважає, що на часі реформування групи оперативного реагуванння, наприклад, у єдиний диспетчерський центр.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: В Житомирській області ...

КОМЕНТАРІ