Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк ознайомився з роботою ЦНАПу

Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк ознайомився з роботою ЦНАПу

29.07.15 12:32 0 792
У нашому місті з робочим візитом перебуває Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк. У рамках поїздки він разом з міністром юстиції України Павлом Петренком та його першим заступником Наталією Севостьяновою, головою облдержадміністрації Володимиром Гунчиком, Луцьким міським головою Миколою Романюком ознайомилися з роботою Центру надання адміністративних послуг.

Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку” Лариса Карп'як розповіла Главі Уряду про роботу очолюваної нею структури, перелік послуг, які надаються. Арсеній Яценюк ознайомився з роботою електронної черги, оглянув дитячу кімнату.

Також Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк поспілкувався й з адміністраторами, які безпосередньо працюють з відвідувачами. Він поцікавився процедурою отримання послуг, з якими питаннями звертаються найчастіше громадяни тощо.

Потому перший заступник міністра юстиції Наталія Севостьянова презентувала комплексну реформу інституту реєстрації прав в Україні загалом. “Раніше процедура була складна. Наприклад, придбавши квартиру, ви мусили йти у реєстраційну службу, стати у чергу, яка сягала 100-150 людей. Це була перша корупційна складова, адже якщо хтось хотів швидше вирішити питання, то платив гроші. Людина подавала пакет документів і через певний час могла отримати відмову. Ніхто не аргументував її причини. І це інша корупційна складова, адже треба було прийти до реєстратора і з'ясувати мотиви відмови”, - наголосила вона.

Перший заступник міністра юстиції зауважила, що напрацьовано комплексні зміни до законодавства, які вирішують вищезазначені проблеми. За її словами, на в Україні близько 1000 пунктів, де можна було провести реєстрацію. “Але коли таке право отримають нотаріуси, і ми передаємо цю функцію органам місцевого самоврядування, то додатково отримаємо сім тисяч пунктів по всій Україні. Таким чином вирішимо питання черг і корупції, адже є альтернатива. Якщо хтось вимагає хабара, то людина може піти до нотаріуса чи іншого органу і зареєструвати свої речові права тощо”, - додала вона.

Ще одним нововведенням стане те, що нотаріусам, які проводитимуть реєстрацію прав, залишатиметься 60 % коштів від цих послуг. За словами Наталії Севостьянової, органи місцевого саморядування та місцеві державні адміністрації отримають 100 % коштів від реєстрації прав на нерухоме майно, якщо вона проведена на їхній території, та зможуть використати їх на побудову лікарень, шкіл тощо.

“У змінах до законодавства ми хочемо збільшити кількість послуг, що можна надавати онлайн, запустили скорочені строки за додаткову плату, збільшуємо точки доступу, працюємо над забезпеченням гідної винагороди реєстраторам. Однією з причин корупції була низька зарплата. Ми чітко в законі зазначаємо підстави відмови. На уже діє розподіл на бек і фронт офіси. І що важливо - всі документи необхідно було заповнювати власноруч вдома і це займало багато часу. Нині ми зобов'язуємо реєстратора усе це заповнити, аби потім не було відмови. Ви приходите з паспортом і документами про придбання квартири і реєстратори за вас все зроблять у рамках нових сервісів. Також ми зробили нову систему щодо спрощення реєстраційних карток”, - зазначила вона.

Також перший заступник міністра юстиції розповіла, як працює нова система попередньої подачі документів онлайн.

Наталія Севостьянова сподівається, що ця комплексна програма реформ є вирішенням питання боротьби з корупцією у сфері реєстрації.

У свою чергу, Лариса Карп'як наголосила, що у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку сформувався хороший колектив. “За два роки нас відвідало 280 тисяч населення при зареєстрованій кількості близько 215 тисяч лучан. Звичайно, хотілося б, щоб спростили ще самі процедури. Хотілося б, аби юридичні і фізичні особи не подавали витяги, виписки на підтвердження того, що зареєстровані підприємцем. Адміністратор повинен мати доступ до будь-якого реєстру, адже ця інформація буде набагато актуальніша”, - додала вона.

На завершення зустрічі Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк наголосив, що ці зміни у системі реєстрації прав є продовженням послідовної політики коли держава повинна служити своєму народові. “Боротьба з корупцією передбачає не лише сильну правоохоронну систему, але й зменшення функцій держави і спрощення отримання сервісів від держави. Компютеру хабара не дасиш. Він не бере. Якщо ти заповнив електронну форму, її опрацювали, і тобі на мобільний прийшло смс, що можеш прийти і отримати документ, то відпадає необхідність давати хабара. Однією з основних цілей нашої реформи — це передача повноважень на місця. Це була класична централізація корупції у Міністерстві юстиції. Це перший мінюст, що рушить схеми. Друге — це мінімальний контакт між людиною і державним службовцем. Електронна форма, інтернет і безпосередня робота не з тим, хто виписує документ, а з тим хто допомагає його заповнити. Особа, яка приймає управлінське рішення, не моє контактувати з вами. Це найкращий шлях боротьби з корупцією”, - наголосив Глава Уряду.

Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк в електронній черзі взяв талон на отримання адміністративної послуги “Реєстрація книговидавничої справи”, дочекався виклику на табло. Після обслуговування, він опустив талон у скриньку з задоволеним смайликом, зазначивши, що приємно вражений організацією роботи ЦНАПу.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Громади просять обласну ...
Наступна новина: На Вінничині якщо сталась ...

КОМЕНТАРІ