Лучани значно менше скаржаться на роботу міського пасажирського транспорту

Лучани значно менше скаржаться на роботу міського пасажирського транспорту

31.07.15 15:45 0 584
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 13 липня по 30 липня 2015 року під час оперативної наради доповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як.

За звітний період на адресу міської ради надійшло 951 телефонне звернення (в середньому 60 за добу), 346 з них - інформаційно-консультативного характеру. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків збільшилась (644 - у 2014р.), - повідомила Лариса Карп'як.

Найбільше звернень стосувалося роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 141 дзвінок (14 відсотків). На виконання в ЖКП-2 було передано 11 повідомлень; ЖКП-3 – 28; ЖКП-7 – 18; ЖЕК-8 ЖБК – 16; ЖКП-11 – 4; ТзОВ «М.Ж.К.» – 19.

122 звернення (12 відсотків) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними.

56 звернень, що надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». За зверненнями громадян працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. Конякіна, 5, П'ятницька гірка, 5, С.Ковалевської кут Християнська; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Кравчука, 40. 21 липня внаслідок затоплення машинного відділення Омелянівської насосної станції, спричиненого поривом водопроводу, було припинене водопостачання частини міста. З цього приводу отримали 30 дзвінків від мешканців вулиць: Львівська, Володимирська, Ковельська, Шевченка, Лисенка та прилеглих до них вулиць, через півтори години подачу води відновили.

34 звернення стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Це були звернення щодо відсутності гарячої води в помешканнях лучан та невиконання з лютого місяця благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі біля будинків на проспекті Відродження, 26-26 б та вул. Загородній, 5.

Щодо налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 23 дзвінки. За цей період було відновлено освітлення вулиць: Шевченка, 74, Гонгадзе, 18, Карбишева, 2 б, Федорова, 2 б, Гнідавська, 63. На контролі залишаються такі адреси: Федорова, 1, 6, 8; Офіцерська, 1; Шкільна, 14; Ветеранів, 9; Станіславського, Бенделіані; Дружби Народів.

На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» передано 14 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з вулиць Кривий Вал, 23; Потебні, 63а; Мечнікова, 22; Панфілова, 22. Два звернення стосувалось прочистки решіток зливової каналізаційної мережі на вул. Пушкіна, 9 та проспекті Молоді, 12. На контролі залишається косіння бур'яну вздовж р. Сапалаївки від вул. Ярощука до вул. Шопена.

40 дзвінків надійшло від лучан щодо роботи ПАТ «Волиньгаз». 22 липня в зв'язку з проведенням планово-технічного огляду та перевірки на щільність газопроводів та газового обладнання було припинено газопостачання будинку на проспекті Перемоги, 21, а 28 липня з тієї ж причини відключили газ у будинку на вул. Польова, 1 та внаслідок виникненням аварійної ситуації припинено газопостачання в будинку на проспекті Соборності, 20а/1 під. На жаль, по причині відсутності мешканців, наявності заборгованості за спожитий газ та ряду порушень, відновити подачу газу в день відключення не вдається, станом на ранок 29.07. без газу залишалось 5 квартир в будинку на проспекті Перемоги, 21, 25 квартир в будинку на вул.Польова, 1 та 36 квартир в будинку на проспекті Соборності, 20а. Багато лучан нарікають на підняття тарифів за газ, на неправильні показники лічильників, які виставляють у квитанціях, та неможливість дотелефонуватись в абонентський відділ підприємства, щоб повідомити дані приладів обліку.

25 дзвінків за цей період було передано на реагування у відділ муніципальної дружини. Вони стосувались незгоди мешканців з проведенням будівельних робіт біля їхніх будинків, благоустрою території біля закладів відпочинку та торгівлі, нарікань на власників собак.

24 повідомлення стосувалось відновлення роботи радіоточок в квартирах лучан. Окремі адреси повторюються протягом кількох тижнів, всі звернення передані на виконання в ПАТ «Укртелеком».

15 звернень надійшло стосовно вирішення проблеми безпритульних собак. Всі звернення передані на виконання в КП «Ласка». Разом з тим, надійшла подяка від мешканців будинку на проспекті Соборності, 32а за оперативне реагування на велику кількість безпритульних собак біля їхнього помешкання.

Значно зменшилась кількість звернень лучан, які нарікали на роботу міського пасажирського транспорту, за звітний період надійшло лише 14 дзвінків. Це були нарікання лучан на недотримання графіків руху маршрутних автобусів і тролейбусів, відсутність ранішніх та останніх рейсів, неналежну поведінку водіїв (в повідомленнях зазначались маршрутки № 9а; 18; 22; 23; 25; 26а та тролейбуси №5; 8. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку.

Міський голова Микола Романюк акцентував на тому, що ДКП «Луцьктепло» та КП “Луцькводоканал” не своєчасно наводять порядок у місцях, де була аварійна ситуація. Доручив керівникам цих підприємств протягом тижня усунути недоліки.

Він також звернувся до керівників ПАТ «Волиньгаз» щодо належного інформування населення про планове відключення газу в окремих будинках для технічного обслуговування. Для цього варто тісніше співпрацювати з ЖКП, ОСББ, засобами масової інформації. Не припустимо, щоб люди були відключені від газопостачання кілька днів. Також потрібно розробити механізм відключення окремих квартир, які не сплачують за газ чи порушили правила підключення.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Сергій Надал вручив ...
Наступна новина: На Вінниччині відкрито ...

КОМЕНТАРІ