Про це повідомляє Телекритика з посиланням на сайт Sostav.ua.
«Понад 70% українців регулярно, кілька разів на тиждень, витрачають гроші на покупку газет – їм подобається зміст видання, подобається тримати в руках газету. Відданість українців до друкованого слова можна пояснити. Інтернет-експансія дала можливість будь-кому стати автором», – зазначається в дослідженні.
За інформацією агентства, перетворившись на доступне і демократичне середовище, інтернет дещо втратив об’єктивність і професіоналізм. ARR стверджує, що преса намагається дотримуватися професійних стандартів – перевіряти факти, уникати тенденційності та емоційності, і, поступаючись в оперативності Інтернету, виграє виваженістю позиції і якістю інформації. За даними ARR, більше половини респондентів, довіряють локальним друкованим виданням.
ARR заявляє, що у Вінниці «прихильників» видань – 96%, вони читають газети від одного до декількох разів на тиждень. У Дніпропетровську, Миколаєві та Києві – 79% тих, хто читають друковані ЗМІ, в Івано-Франківську – 77%, в Луцьку та Кіровограді – 92%.
За даними ARR, читачі газет і журналів – люди сімейні, з вищою і середньою освітою, співробітники заводів і компаній, підприємці, службовці держсектора.
Агентство стверджує, що при загальному падінні і реструктуризації рекламного ринку України реклама в пресі залишається ефективним інструментом просування. Експерти рекламного ринку оцінюють обсяг реклами в газетах 2015 в 600 млн грн. Це на 225 млн грн більше обсягу спонсорських послуг в 2015 році.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Волині чоловік із ножем ...
Наступна новина: На Житомирщині міліція ...