В розрізі структури надходжень єдиного податку внесок підприємців – фізичних осіб до бюджету Чернівців склав 32,1 млн. грн. Юридичні особи, які використовують спрощену систему, перерахували до міської скарбниці 11,2 млн. грн. Порівняно з минулим роком, підприємці – фізичні особи збільшили сплату єдиного податку на 5,0 млн. грн., а юридичні особи – на 0,4 млн. грн.
Зверніть увагу, що 23 липня набув чинності Закон України від 01.07.2015 р. № 569-VIII (відомий законопроект № 1088), яким звільнено від застосування РРО (реєстраторів розрахункових операцій) підприємців — платників єдиного податку (змінено п. 296.10 Податкового кодексу України).
Так, РРО не застосовуються платниками єдиного податку: першої групи; другої та третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1 млн грн. У разі перевищення доходу застосування РРО є обов'язковим і розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Діти учасників АТО ...
Наступна новина: У Львівській області вогонь ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого