За словами полковника міліції, нині необхідно приділити увагу безпеці перевезень небезпечних вантажів. Адже, лише протягом квітня-серпня скоєно чотири автопригоди. Так, 17 квітня в с. Тарасівка Гайсинського району у наслідок ДТП було розлито 10 т. аміачної води. 12 липня в м. Немирів у наслідок ДТП розлито більше 10 т. дизельного палива, а 30 липня у с. Біла Ямпільського району майже 600 кг селітри висипане на проїзну частину дороги. Поблизу с. Комарів Вінницького району 2 серпня розлито майже 8 т пічного палива.
«З'ясовано, що кожним перевізником небезпечного вантажу допущення грубі порушення законодавства у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажі. Зокрема, це: відсутність посвідчень про спеціальну підготовку водіїв, допуску транспорту до перевезення, неналежно оформлені товаротранспортні накладні письмових інструкцій на випадок аварій, відсутність маркування транспортних засобів та ряду інших суттєвих прорахунків. Окремо слід зауважити на безвідповідальності відправників небезпечних вантажів, яким заборонено відпускати вантаж у разі будь-яких невідповідностей» - наголосив Павло Солоненко.
Не менш проблемним питанням, вважає Павло Солоненко, - збереження автомобільних доріг від їх руйнування великоваговими транспортними засобами. Висока температура атмосферного повітря та ненормативна вага вантажів руйнує дорожнє покриття і призводить до утворення колійності, вибоїн, просідань, що безпосередньо впливає на безпеку дорожнього руху.
«Відповідно до вимог діючого законодавства, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів проводиться Укртрансінспекцією та ДАІ МВС України. Щодо компетенції ДАІ: – у разі невиконання водієм транспортного засобу вимог Укртрансінспекції щодо зупинки вантажного автомобіля для зауваження, посадові особи Укртрансінспекції повідомляють про це ДАІ. Водночас, механізму впливу Державтоінспекції на водії, які не зупинились працівникам Укртрансінспекції та відмовляються зважувати свої транспортні засоби, не має» - зазначив Павло Солоненко.
На даний час, за його словами, контроль з боку ДАІ великовагових транспортних засобів вкрай обмежений. Працівниками ДАІ у липні – серпні на виконання вимог розпорядження голови облдержадміністрації задокументовано лише 23 факти перевезення великовагових вантажів водіями транспортних засобів. Складання протоколів на водіїв можливо лише за умов зважування транспортних засобів в умовах габаритно-вагового комплексу. такий контроль забезпечується лише 1 габаритно-ваговим комплексом, що працює згідно міжвідомчого графіку.
«Нажаль, ним не забезпечується повний контроль за рухом великовагових вантажів на вулично-дорожній мережі області. Притягнути до відповідальності водія, який не виконав вимогу дорожнього знаку «Рух транспортних засобів, маса яких перевищує певну вагу - заборонено» також не можливо без зважування транспорту з'ясувати його вагові параметри. Відтак, Державтоінспекція надає пропозиції щодо покращення безпеки дорожнього руху. Зокрема, суб'єктам законодавчої ініціативи надано пропозиції щодо змін до порядку проведення габаритно-вагового контролю та спрощення процедури отримання відповідних дозволів на рух. Крім того, потрібно провести відповідну роботу з відправниками великогабаритних вантажів, зокрема, керівниками кар'єрів, елеваторів,
сільгоспвиробниками тощо. Органам місцевої влади необхідно облікувати суб'єктів господарювання, які являються відправниками та перевізниками вагових вантажів» - зазначив Павло Солоненко.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: Юнацька збірна команди ...