Радіостації у сфері реклами

Радіостації у сфері реклами

25.08.15 12:25 0 1019

Реклама на радіо завжди мала своєю головною перевагою велике поширення, а також охоплення досить широкої, саме цільової, аудиторії. Така аудиторія радіо завжди відрізняється своєю стабільністю, адже більшість радіослухачів завжди віддають перевагу одній і тій самій радіостанції. Радіо можна постійно слухати не відволікаючись від будь-яких інших справ, і це завжди робить рекламу на в подібний спосіб більш привабливою для рекламодавців. Вибір радіостанції можна здійснити на сайті www.online-radio.com.ua.

Цільова аудиторія, на яку безпосередньо спрямована реклама на якійсь із ефірних станцій, набагато більше, ніж аудиторія, наприклад, преси або того ж не менш поширеного телебачення, тому що всі технічні можливості прийняття телесигналу є не скрізь. І до того ж, саме радіо (як і реклама на радіо) присутнє всюди: його можна запросто слухати вдома, або ж на роботі, а може слухати улюблену радіохвилю в автомобілі, а також на різних підприємствах сфери обслуговування, таких як магазин, перукарня і так далі. Так що середньостатистична людина завжди може слухати станції більше трьох годин протягом доби. А це також означає, що подібна реклама дуже швидко і ефективно завойовує велику частину аудиторії. Адже ця чудова можливість реклами безпосередньо на радіо, а точніше кажучи, повторення великої кількості разів, досить добре мотивує клієнта саме на покупку того або ж іншого товару.

Іншою важливою перевагою, яким володіє реклама в радіоефірі, є, як уже згадувалось вище, охоплення стабільної і досить великої цільової аудиторії. Всі проведені дослідження показали те, що люди досить добре знають майже всі програми двох - трьох радіостанцій, які їм найбільше до вподоби. Отже, виходить що, вони постійно слухають лише ці радіостанції. Досить велике коло різних радіостанцій і програм ефірного формату, які мають постійну аудиторію, дають рекламодавцю можливість і час звернутися до всіх своїх потенційних клієнтів.

Також досить велику перевагу, яку завжди має реклама на радіостанціях, є оперативність. З досить великої кількості всіх носіїв, подібна реклама може володіти коротким періодом виробництва, а також розміщення, тобто виводу її в ефір. Все ж, якщо є дана необхідність, то ролик завжди можна віддати в роботу через кілька годин після оформлення замовлення.

Також досить привабливою особливістю розміщення реклами на радіо, є його фінансова (економічна) ефективність для будь-якого з рекламодавців. З різних, існуючих и діючих сьогодні засобів масової інформації реклама саме на радіо завжди пропонує одні з найбільш низьких цін на розміщення, а також виготовлення аудіо ролика. А також, при всіх перерахованих достоїнствах, саме реклама на радіо ніколи не викликає роздратування слухачів, як, це робить реклама, наприклад, на телебаченні або ж миготливі банери на веб-сторінці.

Таким чином, виходить, що популяризація продукту в подібний спосіб завжди була і буде найбільш оптимальним способом для розміщення тієї чи іншої інформації, яка необхідна замовнику, а також це дуже практичний (що досить важливо) варіант для розміщення своєї реклами.





Источник: http://online-radio.com.ua/ua
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ