Торгове обладнання: функціональність, естетика, ергономічність

Торгове обладнання: функціональність, естетика, ергономічність

12.09.15 10:25 0 1219

Торгівельне обладнання http://torgzona.net.ua/ - це найменування сукупності виробів, предметів і пристроїв, які дозволяють здійснювати безперебійну діяльність з реалізації товарів. При цьому абсолютно неважливо чи торгує магазин продуктами або у нього в пріоритеті є непродовольча група.
Коли починаючий підприємець приймає рішення купити торгівельне обладнання, він часто потрапляє в халепу з вибором і робить згубні помилки для розвитку всього бізнесу. Тому дуже бажано завчасно ознайомитися з видовим асортиментом всіх торгових елементів, зі специфікою їх призначення, а також постаратися уникнути типових помилок при покупці і розміщенні в торговому залі.

Зручне торгове обладнання - це половина успіху прибуткового бізнесу

Торгове обладнання для магазинів не варто купувати відразу ж, як тільки ви визначилися з місцем розташування і площею торгової точки. Починати треба з точного плану. На ньому буде відзначено розташування прилавків і кас - для прилавочної системи обслуговування. Або ж прокреслені всі елементи для магазину самообслуговування - розрахункова зона, стелажні та демонстраційні матеріали, камери схову та столи для упаковки. Не варто забувати і про внутрішнє оснащення торгового підприємства - склади, зона приймання і вибракування товару, місце для передпродажної підготовки і багато іншого, пов'язане зі специфікою кожної торгової групи.

Види торговельного обладнання

Торговельне обладнання відрізняється досить складною класифікацією, яка включає розподіл всіх елементів по їх функціоналу, способом і місцем установки, по конструкції, комплектності і багатьом іншим параметрам. Все це представляє інтерес для виробників і товарознавців. Звичайного ж користувача подібна класифікація торгового обладнання лякає і плутає.

Якщо ж розглядати всі елементи грамотного функціонування будь-якого магазина більш просто, то торгівельне обладнання можна розділити на:

  • Касове;
  • Холодильне;
  • Торгові меблі.

Саме грамотний підбір вищевказаних виробів і сприяє прибутковості торгового підприємства.

Звичайно, в магазинах затребувані і прилади вимірювального обладнання, і пристосування для транспортування, підйому, фасування та пакування продукції - все, що також входить до переліку класифікаторів торгового устаткування. Але ці вироби не використовуються повсюдно, а значить, не всім підприємцям необхідна вузькоспеціалізована інформація про них. Розібратися ж з трьома основними видами рекомендується всім бізнесменами, які планують процвітання свого торгового бізнесу.

Найбільш часто зустрічаються такі помилки молодих бізнесменів:

  • Покупка б /в обладнання. Зазвичай торгівельне обладнання виставляють на продаж через його моральне старіння. Це означає, що новий магазин, куди куплять такі меблі, може програти при оформленні.
  • Купівля універсального обладнання. Цю формулювання використовують невпевнені в собі компанії-посередники, які прагнуть продати свій товар за всяку ціну. Універсальність - це знеособленість, шанс загубитися серед багатьох, що не запам'ятатися клієнту, не забезпечити його повторний прихід саме до вас. Не потрібно гнатися за ексклюзивністю, але подбати про підбір торгового обладнання саме під реалізовану групу товару просто необхідно. Вже з першої хвилин існування магазин повинен мати свій імідж, своє «обличчя».
  • Все недороге обладнання виглядає однаково, тому немає сенсу вибирати. Це помилка викликана типовими каталогами продавців, насправді ж завжди можна замовити торгові меблі, холодильне обладнання та касові зони у фірмових кольорах або у будь-якій колірній гамі.





Источник: http://torgzona.net.ua/
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: На Рівненщині затримали ...
Наступна новина: У Львівській області ...

КОМЕНТАРІ