Закарпаття: 26-27 вересня 2015 року буде проведено дводенний тренінг «Управління та розвиток регіональної туристичної інфраструктури»

Закарпаття: 26-27 вересня 2015 року буде проведено дводенний тренінг «Управління та розвиток регіональної туристичної інфраструктури»

16.09.15 09:15 0 669
26-27 вересня 2015 року буде проведено дводенний тренінг «Управління та розвиток регіональної туристичної інфраструктури», який відбудеться в рамках XIV Міжнародної туристичної виставки-ярмарку „Тур'євроцентр - Закарпаття 2015”, за адресою: м.Ужгород, Київська набережна, Закарпатський обласний український музично-драматичний театр імені братів Юрія-Августина та Євгена Шерегіїв, 3-й поверх. Початок реєстрації: о 15.30.

Програма тренінгу орієнтована на широке коло учасників туристичної індустрії Закарпаття.

Участь у тренінгу безкоштовна, і при цьому кількість учасників обмежена. Для участі необхідно до 21 вересня 2015 року заповнити електронну реєстраційну форму за посиланням: http://goo.gl/forms/Pye0CpL2bq.

За більш детальною інформацією звертайтесь за тел.: (+380-312) 42-99-94, або e-mail: office@arr.com.ua

І-й день тренінгу

26 вересня 2015 року

15:30 — 16:00 Реєстрація учасників

16:00 — 16:30 Вітальне слово

16:10 — 16:30 Проміжкові результати проведення економічного аналізу з розвитку туристичної галузі Закарпаття (Папп В.)

16:30 — 17:00 Презентація обласного конкурсу “10 цінностей Закарпаття туристичного”(Коваль О.)

17:00 — 18:00 Оцінка потенціалу туристичних територій (дестинацій) (Підмогильний С., Тєстов П)

ІІ-й день тренінгу

27 вересня 2015 року

09:00 — 10:30 Інфраструктури. Практичне завдання. Робота в групах.

10:30 — 12:00 Напрямки підприємництва у регіональному туризмі. Практичне завдання. Робота в групах.

12:30 — 14:00 Співпраця для розвитку туристичних регіонів. Практичне завдання. Робота в групах.

14:00 — 15:00 Промоція туристичного регіону.

15:00 — 15:30 Підведення підсумків.

Про це повідомили у Закарпатській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Тернопіллі комісія з ...
Наступна новина: Вінницьке підприємство ...

КОМЕНТАРІ