В Житомирській області зміни в Законі почали діяти

В Житомирській області зміни в Законі почали діяти

30.10.15 18:52 0 646
Вчора, 28 жовтня, набрали чинності зміни до Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про ?звернення? ?громадян?» щодо ??електронного? звернення.

Відтепер, щоб написати ??заяву? до ?державної? ??установи?, можна скористатися електронною поштою.

В електронних зверненнях необхідно буде вказати наступну інформацію:

прізвище, ім'я, по батькові,

місце проживання людини, яка звертається,

суть порушеного питання,

зауваження та пропозиції,

заяви чи скарги, прохання чи вимоги,

електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

До речі, якщо в письмову зверненні має бути підпис заявника, то електронне звернення не вимагає застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Вінничині у ...
Наступна новина: За добу на автошляхах ...

КОМЕНТАРІ