4262 питання різної тематики порушено у зверненнях громадян Житомирщини

4262 питання різної тематики порушено у зверненнях громадян Житомирщини

31.10.15 10:15 0 566
З початку року на адресу облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення надійшло і було опрацьовано 33841 звернення громадян. Це на 5,9 тисячі більше, ніж у січні-вересні 2014 року.

Протягом зазначеного періоду зросла кількість надходження звернень громадян до 22 райдержадміністрацій та міськвиконкомів, у тому числі суттєво до Любарської райдержадміністрації (у 2,3 рази). Найбільше звернень громадян на адресу облдержадміністрації надійшло з м. Житомира – 1384. Найменше звернень громадян до облдержадміністрації за вказаний період надійшло від жителів Малинського району – 14.

За 9 місяців цього року 224 звернень громадян (переважна більшість від жителів м. Житомира – 86) розглянуто на особистих прийомах голови облдержадміністрації та його заступників.

Понад 1,3 тис. звернень на адресу облдержадміністрації (36,6% від загальної кількості), склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб. Слід зазначити, що кількість звернень від цієї категорії громадян на адресу облдержадміністрації за III квартали 2015 року збільшилася порівняно з минулорічним показником на 16,2%.

Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу облдержадміністрації надійшло від:

– інвалідів загального захворювання, ветеранів праці та інших пенсіонерів – 1053 звернень;

– членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 169 звернень;

– інвалідів війни - 60 звернень,

– учасників війни та бойових дій – 54 звернень.

У зверненнях громадян, що надійшли на адресу облдержадміністрації протягом 9 місяців 2015 року, порушено 4262 питань різної тематики.

Насамперед це:

• надання матеріальної допомоги;

• призначення та перегляду розміру пенсій;

• забезпечення транспортними засобами, санаторно-курортними путівками,

• призначення і виплати соціальної допомоги;

• тощо.

Саме ці проблеми громадян потребують від відповідних обласних галузевих служб, органів влади на місцях більш наполегливих дій у вирішенні соціальних проблем та роз'яснення серед населення діючого законодавства з питань соціального захисту.

Також актуальними зверненнями на адресу облдержадміністрації є питання комунального господарства, яких надійшло за 9 місяців цього року 381. Серед них: скарги громадян на неналежну роботу комунальних служб, занедбаний стан систем водопостачання, опалення; питання гарячого та холодного водопостачання, забезпечення паливом та скрапленим газом, газифікації населених пунктів і будинків, ремонту доріг і вулиць, наведення елементарного порядку на прибудинкових територіях тощо.

Третє місце за кількістю звернень займають питання житлової політики – 219. У цілому їх кількість зменшилася на 1,1% порівняно з відповідним періодом 2014 року, що можна вважати позитивною тенденцією.

Слід зазначити, що в переважній більшості питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни до зазначених органів, мали б вирішуватися на місцевому рівні. Надходження таких звернень на адресу Президента України, Уряду, до облдержадміністрації свідчить про недостатню роботу місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо вирішення питань забезпечення належного рівня життєдіяльності населення на відповідних територіях, вимагає більш якісного розгляду звернень громадян та вирішення порушуваних у них проблем, проведення на місцях більш широкої інформаційної та роз'яснювальної роботи з населенням щодо їх діяльності в регіонах.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Прокуратура Вінницької ...
Наступна новина: Міська влада привітала ...

КОМЕНТАРІ