Така законодавча норма передбачена відповідно до підпункту 169.2.3 пункту 169.2 статті 169 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI, але умовою її застосування є поданням підтверджуючих документів для встановлення розміру пільги.
Також зазначимо, що будь-який платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 100 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.
Варто зауважити, що податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).
Додатково: у 2015 році сума податкової соціальної пільги становить 609,00 гривень.
Сектор комунікацій Луцької ОДПІ
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Івано-Франківщина: в ...
Наступна новина: Електронні прилади стеження ...
«Ви виграли 100 000 грн». А тепер — платіть знову ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого