Як зазначив заступник голови – керівник апарату Тернопільської облдержадміністрації Віктор Шумада, жителі новостворених громад повинні отримувати послуги на місцях оперативно та якісно.
«На даний час в області функціонує 19 ЦНАПів. Протягом 9-ти місяців 2015 року через центри надали 78 тисяч адміністративних послуг, - продовжив Віктор Шумада. – Найбільша частина стосується роботи управління Держгеокадастру та міграційної служби. Ми також у тестовому режимі впроваджуємо електронні послуги. На офіційному сайті ОДА є відповідна рубрика, де можна через Інтернет спробувати функціонування такої системи».
Відтак, у громадах повинні сформувати проекти для створення центрів, зазначивши усі потреби для ефективного їх функціонування.
Із особливостями роботи ЦНАПів учасників навчання ознайомив експерт Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич (м. Львів).
«Цей центр має стати своєрідним «єдиним вікном» доступу до влади щодо надання документації. Таким чином ми спрощуємо систему отримання адміністративних послуг. У цих установах повинні працювати компетентні працівники, - зауважив Ігор Бригілевич. - Загалом, пважливим аспектом є скороченням самої кількості адміністративних послуг, адже система здійснення певних процедур для громадян – занадто ускладнена».
У ЦНАПах громадяни зможуть реєструвати зміни цивільного стану, місце проживання, нерухомість, бізнес, транспортні засоби, отримувати паспорти, оформляти субсидії. Такі установи діють у кожному районі Тернопільщини.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Волинській області ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...
Михаил Зборовский: как IT-решения обеспечивают ...
Преимущества изучения словацкого языка онлайн
Сучасна стоматологія та лікування зубів у місті Київ
Healthy Living Without Overpaying: Smart Choices for Wellness and Active Lifestyle
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ