Нагадаємо, наразі обслуговування платників податків на території Вінницької області здійснюється у 22 ЦОПах, що надають свободу доступу платникам в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів і послуг. Тут надається комплекс послуг, що включає в себе надання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, а також прийняття податкової звітності та видачу ключів електронного підпису. На цей комплекс включає 38 адміністративні послуги, з яких 24 податкових та 14 митних.
Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 01.11.2015 року надано 59,1 тис. таких послуг.
Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) та реєстрації книги обліку розрахункових операцій. Цих послуг станом на 01.11.2015 року надано 19,9 тис. та 11,0 тис. відповідно.
Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб'єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання.
Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату, тощо.
ГУ ДФС у Вінницькій області
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: Тернопільська область: за ...
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав