Чернівці: «Пульс» захищає інтереси платників

Чернівці: «Пульс» захищає інтереси платників

13.12.15 14:46 0 549
ДПІ у Чернівцях нагадує про функціонування сервісу «Пульс» – телефонного зв'язку, який спрямований на поліпшення обслуговування платників податків. Він дозволяє своєчасно реагувати на появу ситуацій, що викликають невдоволення підприємницького середовища і оперативно вирішувати питання, пов'язані з порушенням законних прав людей, і проявів бюрократії в податкових органах.

Засобами «Пульсу» громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку.

Телефонний сервіс «Пульс» працює у цілодобовому режимі: у робочий час інформацію приймають працівники сервісного центру, а в неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Номер телефону (044) 284-00-07.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Киянин знудився в ...
Наступна новина: Житомирські поліцейські ...

КОМЕНТАРІ