Антикорупційний сервіс „Пульс” допоміг 74 вінничанам

Антикорупційний сервіс „Пульс” допоміг 74 вінничанам

17.12.15 08:07 0 558
Протягом січня-листопада 2015 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів направлено 74 запити, що надійшли від платників та громадян Вінницької області на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс”. Про це сказав під час прес-конференції начальник ГУ ДФС у Вінницькій області Мирослав Продан.

Як і зазвичай, найактивнішими були заявники міста Вінниці. Від них надійшло 43 або 58 % від загальної кількості запитів.

Щодо тематики порушених питань, то 31 звернення або 41,9 % від загальної кількості – це питання щодо роботи органів ДФС (порушення режиму роботи, проблеми при взятті на облік, відсутність інформації про початок перевірки, нарахування в інтегрованій картці платника).

Високопосадовець зауважив, що із загальної кількості отриманих звернень на рівні Головного управління ДФС у області розглянуто та проінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДФС України по 55 зверненнях, Вінницькою ОДПІ – по 15 зверненнях, Немирівською, Бершадською, Гайсинською та Крижопільською ОДПІ – по 1 зверненню відповідно.

Для зацікавлених осіб нагадуємо номер цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України „Пульс”: (044) 284-00-07.

ГУ ДФС у Вінницькій області

Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Житомирській області ...
Наступна новина: У Волинській області ...

КОМЕНТАРІ