Підсумки роботи управління Пенсійного Фонду України в м. Чернігові

Підсумки роботи управління Пенсійного Фонду України в м. Чернігові

17.12.15 12:30 0 526
Відділом обслуговування громадян управління Пенсійного фонду України в м. Чернігові підведені підсумки роботи відділу за 11 місяців 2015 року.

Робота із зверненнями громадян в управлінні направлена на здійснення заходів, які спрямовані на підвищення відповідальності за якість, об'єктивність, неупередженість та ефективність роботи зі зверненнями громадян, на вдосконалення системи розгляду звернень.

За звітний період до відділу надійшло 3273 звернення громадян, в тому числі через засоби зв'язку (поштою, електронною поштою, факсом, особисто) 759 звернень, на виїзних прийомах прийнято 2039 громадян та на особистому прийомі 475 осіб.

Щодо змісту питань, порушених у письмових зверненнях та на особистому прийомі, то за роз'ясненням діючого законодавства звернулось - 402 особи; з призначення та перерахунку пенсій – 1500; щодо визначення права на пенсію — 29 осіб; щодо підвищення розміру пенсії — 18 осіб; щодо виплати допомоги на поховання - 1особа.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 72 звернення.

Через приймальню, яка працює за принципом «єдиного вікна», зареєстровано 34112 звернень громадян, яким надано послуги, консультації, роз'яснення з метою вирішення питань.

За інформацією управління Пенсійного Фонду України в м. Чернігові
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Житомирщина: оновлена ...

КОМЕНТАРІ