До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло 2101 письмове звернення громадян, в т.ч. 116 заяв та 1985 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно із законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась більш, ніж упівтора рази.
Податківці надали відповіді на 37 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Державна податкова інспекція у м. Чернівцях щиро запрошує чернівчан до Центру обслуговування платників податків, аби до Новорічних свят не залишилось незавершених справ.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Волинській області ...
Наступна новина: У Рівненській області ...