«Звертаючись на «Урядову гарячу лінію» громадяни ще більше навантажують працівників соціального захисту населення, які вимушені повторно розглядати одні і ті ж призначення. Цим самим зволікають розгляд нових справ»,- зауважила вона.
За словами посадовця, протягом поточного року з Вінницької області на «Урядову гарячу лінію» за уточненнями з питань призначення субсидій звернулась 1441 особа.
«Проаналізувавши результати розгляду цих звернень, можна з впевненістю відзначити, що порушень з боку працівників органів соціального захисту стосовно призначень житлових субсидій немає . Має місце порушення термінів розгляду заяв, а не сам порядок призначення»,- запевнила Наталя Остапенко.
Вона також наголосила, що звертаючись на «Урядову гарячу лінію», громадяни відтерміновують відповідь на своє питання, адже розгляд звернення, пройшовши бюрократичний ланцюг, повертаються до виконавця в район чи місто.
Саме тому, громадяни, які мають бажання перевірити правильність призначеної субсидії, можуть звернутись до спеціалістів за місцем проживання, які детально нададуть ґрунтовні та змістовні роз'яснення.
Крім того, особи, які вважають, що їм неправомірно відмовили в призначенні субсидій, можуть самостійно це перевірити, скориставшись електронним калькулятором, розміщеним на сайті Міністерства соціальної політики України за електронною адресою: www.mlsp.gov.ua.
А також субсидіанти можуть звернутись на «гарячу лінію» Департаменту соціальної політики Вінницької обласної державної адміністрації за телефоном 0432-56-25-70
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: В Житомирській області ...