Вказаний прийнятий закон стосується передачі державних органів юстиції повноважень у сфері державної реєстрації органам місцевого самоврядування. Відтак у стислий термін керівники райдержадміністрацій повинні забезпечити прийняття архівів, а також почати роботу над організацією надання послуг. Окрім цього, доступ користувачів буде лише після проходження відповідного навчання, йшлося на нараді.
«Міністерство юстиції відіграє не останню роль у процесі реформування, — зазначив у вступному слові перший заступник голови Тернопільської обласної державної адміністрації Іван Крисак. — У даній сфері вже зроблено багато великих і вдалих кроків — доступ до реєстрів, передача повноважень. Разом із тим, залишається ціла низка особливостей, які необхідно освоїти при отриманні відповідних повноважень. Голови районних адміністрацій повинні з відповідальністю поставитися даного питання».
Про організацію передачі повноважень з питань державної реєстрації інформувала директор департаменту економічного розвитку, інвестиційної діяльності та міжнародного співробітництва Галина Воляник.
«Головне управління юстиції в Тернопільській області до 1 січня поточного року передасть архіви райдержадміністраціям, — повідомила Галина Воляник. — Для цього потрібні спеціальні приміщення під належною охороною, а також введення спеціальних пристроїв. Реєстраційні служби мають бути створені як окремі структурні підрозділи у складі райдержадміністрацій. І вже до 30 квітня 2016 року вони повинні надавати відповідні послуги».
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Рівненській області за ...
Наступна новина: У Львівській області ...