В Луцьку допоможіть нам стати кращими

В Луцьку допоможіть нам стати кращими

10.01.16 08:23 0 723
Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку щомісяця проводить моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних послуг. Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки.

Протягом 2015 року до Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку завітало 193 тисячі 145 суб'єктів звернень.

Працівниками ЦНАПу прийнято 95 тисяч 675 вхідних пакетів документів, видано 93 тисячі 931 результат адміністративних послуг, надано 3 тисячі 539 консультацій.

Участь в опитуванні щодо якості надання адміністративних послуг взяло 135 тисяч 201 відвідувач, що становить 70 відсотків від загальної кількості. Позитивно оцінило якість надання послуг 127 тисяч 089 суб'єктів звернень, що становить 94%, негативно — 8 тисяч 112 відвідувачів (6%).

Крім того, у ЦНАПі міста Луцька ведеться моніторинг відгуків, зауважень та пропозицій, які відвідувачі залишають у відповідній книзі. Так, за рік назбиралося чимало записів, зокрема, лучани висловлювали адміністраторам департаменту слова подяки за якісне та професійне обслуговування.

“Приємно здивований, вельми задоволений рівнем обслуговування у вашому центрі. Ви наочно показуєте, за якими стандартами можна жити в суспільстві і до чого прагнути. Приємні, коректні, ввічливі працівники”, - відгукнувся О. Л. Звєрєвич.

“Дуже добре працює ЦНАП. Вчасно повідомляють про отримані декларації, що для нас, будівельників, є дуже потрібним”, - О. І. Чайка.

"Щиро вдячна за європейський рівень обслуговування працівниками ЦНАПу: професійність, оперативність, людяність, - пише Ніна Грабовська. - А керівнику Центру за бездоганну організацію роботи, за теплу атмосферу для відвідувачів, за увагу та повагу до відвідувачів”.

Одначе були й такі, що висловлювали своє невдоволення, що стимулює працівників постійно вдосконалюватися та працювати краще.

Варто зауважити, що у ЦНАПі надається 282 послуги, з них - 159 послуг виконавчих органів міської ради, 19 послуг структурних підрозділів облдержадміністрації та 104 послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади.

У Центрі надання адміністративних послуг міста Луцька розробили спеціальну анкету, в якій кожен лучанин може оцінити не лише якість надання адміністративних послуг, але й зовнішній вигляд та манеру спілкування адміністратора. Зробити це легко, достатньо перейти за посиланням та розставити відповідні бали:

https://docs.google.com/forms/d/1Yw0zCQJhGzkskuf9e6Z0WoIU_dtE9NYVKjlO2Nsp_WE/viewform.

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного та оперативного обслуговування відвідувачів, враховуючи всі зауваження та пропозиції.

Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Росія приєдналася до ...
Наступна новина: Бійцям АТО влаштували ...

КОМЕНТАРІ