Впродовж 2015 року послугами сервісу „Пульс” скористалось 85 вінничан

Впродовж 2015 року послугами сервісу „Пульс” скористалось 85 вінничан

20.01.16 18:05 0 594
Протягом 2015 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів направлено 85 запитів, що надійшли від платників та громадян Вінниччини на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс”, причому 4 з них було повідомлено анонімно.

За словами начальника ГУ ДФС у Вінницькій області Мирослава Продана найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання щодо роботи органів державної фіскальної служби. Це 37 звернень або 43,5% від загальної кількості. Наступним за важливістю питанням стало питання електронного адміністрування ПДВ. Таких було 25 або 29,4%. Ще 10 вінничан 11,8% звернулись на „Пульс” з приводу звітності та реєстрації податкових накладних. Щодо перевірки суб'єктів господарювання надійшло 4 запити або 4,7%. Решта вінницьких звернень на „Пульс” стосувались роботи Центрів обслуговування платників (3), реєстрації платниками ПДВ (2), звільнення з органів ДФС (1), щодо корупційних дій (3).

Усі порушені у зверненнях питання розглянуті вчасно. А платники та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.

Для зацікавлених осіб нагадуємо номер цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України „Пульс”: (044) 284-00-07.

Головне управління ДФС у Вінницькій області

Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Нові ідеї дизайнерів у ...
Наступна новина: В Житомирській області ...

КОМЕНТАРІ