В Луцьку у ЦНАПі відбувся День депутата

В Луцьку у ЦНАПі відбувся День депутата

23.01.16 08:06 0 590
Відбувся День депутата, під час якого обранці громади вивчали роботу департаменту “ Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”. Директор департаменту Лариса Карп'як розповіла, що у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку можна отримати 289 адміністративних послуг. Вони надаються виконавчими органами Луцької міської ради, структурними підрозділами Волинської обласної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. В Центрі також можна записатись на прийом до міського голови, його заступників та керівників виконавчих органів міської ради, отримати інші консультації.

Депутати мали можливість побачити, як у ЦНАПі працює дозвільний центр, адміністративний відділ, відділ звернень громадян, група оперативного реагування “15-80”. Щоденно тут обслуговують близько 900 громадян. За рік до міського бюджету надійшло 20 млн. грн. адміністративного збору від наданих послуг. Колектив ЦНАП намагається працювати професійно і оперативно, розширюючи сферу послуг. Наприклад, декларації тут мають можливість отримувати жителі Волинської області, а закордонні паспорти мешканці з різних областей України.

В приміщенні ЦНАП створено комфортні умови для відвідувачів (суб'єктів звернень). У приміщені можна скористатися послугами відділення банку та копі-центру. Забезпечені умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Для найменших відвідувачів облаштована цікава дитяча кімната.

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку постійно вдосконалює свою роботу, забезпечує прозору процедуру подання документів, скорочення термінів розгляду та прийняття рішень, тож восени 2014 року тут почав функціонувати окремий веб-портал адміністративних послуг м. Луцька. Лариса Карп'як показала, як використання мережі Інтернет забезпечує дистанційний доступ суб'єктів звернень до повної, актуальної та достовірної інформації. Оформлення та структура порталу спрямована на зручність та зрозумілість для користувачів. Передбачено різнопланове групування послуг, різні шляхи пошуку та користування. Запровадження електронного кабінету відвідувача надає можливість подання суб'єктами звернень заяви на отримання адміністративних послуг в електронній формі та доступу суб'єктів звернень до інформації про хід розгляду послуги, а також отримання суб'єктами звернення результатів надання адміністративних послуг.

Обранцям громади показали інформаційно-консультаційний пункт для іноземців, який відкрито у вересні минулого року в рамках проекту «Покращення надання адміністративних послуг населенню транскордонних регіонів». Новостворений інформаційний пункт обладнаний всіма необхідними інформаційними та консультаційними матеріалами. Працівники пункту - це висококваліфіковані фахівці, які досконало володіють російською, польською, англійською, та, звісно, ж українською мовами.

Депутати подякували колективу департаменту “ Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” та його керівнику за якісне надання послуг лучанам та запевнили, що Луцька міська рада й наділі буде сприяти його роботі.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Івано-Франківській ...

КОМЕНТАРІ