У міській раді відбулось навчання на тему: «Нові Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах,органах місцевого самоврядування,на підприємствах,в установах і організаціях»

У міській раді відбулось навчання на тему: «Нові Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах,органах місцевого самоврядування,на підприємствах,в установах і організаціях»

23.01.16 13:47 0 542
21 січня у залі засідань міської ради відбулось навчання для осіб відповідальних за архівний підрозділ виконавчих органів Луцької міської ради та установ, організацій — юридичних осіб, що формують документи Національного архівного фонду і передають їх на зберігання до архівного відділу Луцької міської ради на тему: «Нові Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». Дане навчання організоване та проведене працівниками архівного відділу Луцької міської ради за участю заступника міського голови, керуючого справами виконкому Юрія Вербича.

Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич, звернувся до учасників навчання, наголосивши на важливості введення в дію Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, які регламентують процеси роботи з управлінськими документами та дотримання правил і норм ведення діловодства та архівного зберігання документів як у виконавчих органах міської ради так і у інших установах, підприємствах міста для встановлення єдиного для всіх установ порядку роботи з документами від їх створення в діловодстві до передавання на постійне зберігання. Також підкреслив, що документи усіх установ, працівники яких запрошені на навчання є частинкою загальної архівної системи та Національного архівного фонду, а архів - це наша історія, це відповідальність за долі людей, документи яких ми оформляємо.

На навчанні виступили начальник архівного відділу Луцької міської ради Алла Дрейчан, яка ознайомила працівників, відповідальних за архівні підрозділи виконавчих органів Луцької міської ради та установ, підприємств міста, з новаціями Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18 червня 2015 року №1000/5 та головний спеціаліст архівного відділу Луцької міської ради Валентина Шепелюк, яка розповіла про роботу з документами після завершення діловодного року та проведення експертизи цінності документів у контексті нових Правил.

Архівний відділ

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: Підприємці Тернопільщини ...

КОМЕНТАРІ