В Луцьку з 1 до 24 січня в групу оперативного реагування “15-80” надійшло 1312 телефонних звернень

В Луцьку з 1 до 24 січня в групу оперативного реагування “15-80” надійшло 1312 телефонних звернень

27.01.16 11:37 0 767
На оперативній нараді директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як повідомила, що в групу оперативного реагування «15-80» з 1 до 24 січня 2016 року надійшло 1312 телефонних звернень (в середньому 56 за добу), 399 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільше звернень стосувалось роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 353 дзвінка (27%). На виконання в ЖКП-2 було передано 49 повідомлень; ЖКП-3 – 62; ЖКП-7 – 70; ЖЕК-8 ЖБК – 73; ЖКП-11 – 30; ТзОВ «М.Ж.К.» – 53.

Просили лучани ліквідувати сміттєзвалище на розі вулиць Потебні – Тімірязєва; зробити благоустрій біля колодязя на вул. П'ятницька гірка, 7 та в дворі будинку на вул.С.Бандери, 8; встановити криту зупинку на бульварі Дружби Народів (кінцева зупинка маршрутних автобусів). Також надходили прохання про розчистку снігу та посипання проїжджих частин, тротуарів та пішохідних доріжок.

183 повідомлення (14%) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані, як плановими відключенням, так і аварійними.

Вона розповіла, що на виконання в ДКП «Луцьктепло» було передано 100 повідомлень (8%). Продовжують надходити нарікання лучан на занижені параметри опалення (Теремнівська, 93; Шкільна, 14; Федорова, 6; Конякіна, 21; 25а; Відродження, 11; 30; В.Інтернаціоналістів, 2; 4, 48, 184; Кравчука, 22) та гарячої води (Метельницького, 4; Соборності, 30; 32, 38, 73; Відродження, 53; Козакова, 1, 65; Космонавтів, 4).

З настанням несприятливих погодних умов, збільшилась кількість дзвінків, що стосувались роботи підприємства «Луцькспецкомунтранс», а саме 52 повідомлення. Повідомляли лучани про затоплення дощовими та талими водами прибудинкових територій та вулиць за такими адресами: Грушевського, 10, 14; Привокзальна, 9; Городецька, 10, 12, 42, 44; Даньшина, 5; Стрельникова, 30. На несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вулиць Грабовського, 11; І.Богуна, 2; Огієнка, 20; Володимирська, 95; Гущанська, 80; Боженка, 6 б; Братковського, 19, 21; Іващенка, 1а. 25 дзвінків стосувались розчистки та посипання доріг у місті. На всі звернення було оперативно відредаговано.

Доповідачка зазначала, що 47 дзвінків, які надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. Г.-Артемовського, 3, Шевченка, 14, Винниченка, 35, Черняховського, 1, Рогова, 5, Корнійчука, 1, Проектувальна, 3; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Конякіна, 10а, Огієнка, 20, просп. Грушевського, 28, Молоді, 19а, Соборності, 26; закрито колодязі на вул.Даргомижського, Д.Галицького, 16-18, бульварі Др.Народів, 3.

6 звернень надійшло відносно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, про що повідомляли мешканці з вулиць: Богомольця, 2; Електроапаратна, 8; Нахімова, 13; Ковельська кут Шевченка. Всі звернення передані на виконання в КП «Ласка».

30 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на великий інтервал руху, відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху.

Крім того, 13 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті.

За минулий 2015 рік в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 26 225 дзвінків, з них 7 126 - інформаційно-консультативного характеру.

Лариса Карп'як акцентувала, що продовжують надходити на адресу міської ради електронні петиції, з жовтня 2015 року, на сайті Луцької міської ради опубліковано 127 петицій. Підтриманих - 13. На 114 інших, які не отримали підтримки серед населення, було дано відповіді, як на електронні звернення.

Завдяки небайдужості лучан, значну увагу приділено функціонуванню громадського транспорту в місті. Наразі вивчається можливість залучення грантових коштів для запровадження у місті Луцьку єдиного електронного квитка для проїзду в громадському транспорті. За бажанням мешканців на Театральному майдані створено вільну зону WI-FI.

Не всі ініційовані та підтримані петиції є можливість запровадити негайно, оскільки, частина з них потребує значних коштів. Однак, всі підтримані пропозиції викладені в петиціях залишаються на постійному контролі у Луцькій міській раді. На завершення доповіді Лариса Карп'як закликала керівників різних підрозділів тісніше співпрацювати. Адже неузгодженість заважає оперативно вирішувати проблеми і, як приклад, навела аварійну ситуацію на теплотрасі, яка тратилася вчора на пр-т Відродження, 8 та усунення її працівниками ЖКП №8 і ДКП “Луцьктепло”.

Перший заступник міського голови Тарас Яковлев зазначив, що це черговий раз доводить необхідність створення єдиної диспетчерської. Він також дав відповідні доручення більше уваги приділяти дотриманню теплового режиму при подачі гарячої води у будинки та забезпеченню належного теплопостачанням. Він також доручив вивчити та врегулювати питання збільшення оплати за газ на три гривні, спричинені Укрпоштою.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Рівненській області ...
Наступна новина: У Волинській області ...

КОМЕНТАРІ