Вона пояснила, що з 1 січня 2016 року межу для оподаткування пенсій або щомісячного довічного грошового утримання змінено.
«У минулому році оподаткуванню в 15 % підлягали пенсії, розмір яких перевищував три розміри мінімальної заробітної плати (3654 грн.) в частині, що не досягала 10-ти мінімальних заробітних плат. База оподаткування у 20% застосовувалась, якщо сума перевищення складала більш ніж 10-кратний розмір мінімальної зарплатні (12180 грн.). Цьогоріч зафіксовано єдину ставку оподаткування пенсій на рівні 15 % для суми пенсійної виплати, що перевищує 4134 грн. (3 мінімальні заробітні плати станом на 01.01.2016»,- зазначила посадовець.
Не підлягають оподаткуванню пенсії, призначені учасникам бойових дій у період Другої світової війни, інвалідам війни та членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Закарпатська область: ...
Наступна новина: Лікуємо печінку: що таке ...
Суха шкіра взимку: як захистити її від ...
Как добраться из аэропорта Минска в город: зачем заказывать трансфер заранее
Ризик проти винагороди: як Fast Track Rewards поглиблює персоналізацію за допомогою ШІ
Догляд за шкірою взимку: 3 кроки, які варто знати
Єдиноборства для жінок — впевненість, сила і навички самооборони
Єдиноборства для жінок — сила, впевненість і навички самооборони