9 способів збільшити кількість підписчиків в соціальних мережах

9 способів збільшити кількість підписчиків в соціальних мережах

28.01.16 20:39 0 1052

Щоб Ваш SMM був ефективним, перш за все, Вам необхідно сформувати таку аудиторію, яка буде конверсійною, а Ваші підписчики згодом стануть Вашими клієнтами. І як же це зробити? Про це нам розкаже Кір Уланов - засновник компанії "MARKETING GAMERS". До речі на його сайті, ви можете прочитати статтю "Как увеличить количество подписчиков": http://kirulanov.com/kak-uvelichit-kolichestvo-podpischikov/, в якій описані ТОП 5 самих актуальних інструментів на сьогодні.

Поради, як збільшити число Ваших цільових підписчиків

  • Як сніжинок, двох однакових соціальних мереж не буває. Врахуйте, якщо Ви будете спілкуватися з Вашими фоловерами у Твіттері так само, як і з підписчиками в Фейсбуці, існує досить велика ймовірність, що вони, рано чи пізно, спалять Вас на багатті. Ніщо так не дратує фоловерів у Твіттері, як «продовження твітів на вашій сторінці в Facebook»! Пам'ятайте, на думку фоловерів у Твіттері, якщо Ви не можете висловитися в 140 символах, що не висловлюйтесь взагалі. Проаналізуйте, який контент краще працює в кожній із соціальних мереж (зображення, текст, посилання, відео) і знайдіть свій ідеальний інструмент для кожної мережі;
  • Закопайте агресивні продажі. Агресивні продажі в соціальних мережах дійсно дуже дратують. І 14 листопада 2014 року Фейсбук навіть офіційно заявив, що «Пости, що мають надмірно рекламний характер, будуть отримувати менше поширення на новинній стрічці». І якщо Facebook так вважає, то краще прислухатися і зробити висновки. Зрозумійте, всім начхати на Ваші маркетингові посили, крім Вас самих. Закопайте свої агресивні продажі, або Ваші підписчики закопають Вас. Пам'ятайте, Ви повинні бути переконливі, щоб Вам вірили;
  • Не будьте грубими, поважайте Ваших підписчиків. У 2014 році великим компаніям було задано близько 22 мільйонів питань в соціальних мережах. І ті компанії, які давали фідбек ввічливо і оперативно, отримали в 3,5 рази більше інтерактивних комунікацій, ніж їх менш чуйні колеги. Публічні відповіді на пости підписчиків в соціальних мережах підвищують лояльність до Вашого бренду. Адже кожному клієнту подобається самостійно вибирати спосіб зв'язку з Вами;
  • Платіть з розумом. Все більше компаній будують свою стратегію на просуванні ефективних постів за допомогою платної реклами. Виділіть тестовий бюджет на просування контенту. Це істотно збільшить охоплення Вашої аудиторії, часом навіть більше, ніж Ви очікуєте;
  • Просувайте правильний контент на Фейсбуці. Facebook завжди прагне, щоб користувачі бачили тільки правильний і цільовий контент в їх новинній стрічці, і проявляли активність своїми "лайками" і "шерами". Чи не засмічуйте чужі стрічки зайвою інформацією;
  • НЕ будьте ВЕЗДЕ. Це може звучати дивно з вуст фанатів просування соціальних мереж, але не всі компанії повинні публікувати пости в усіх соціальних мережах, які існують. Особливо якщо часу і грошей на SMM не вистачає. Ретельно оцініть Ваш контент і сфокусуйтеся конкретно на тих соціальних мережах, які актуальні для Вас саме зараз;
  • Робіть ексклюзивні пропозиції. Деякі користувачі не зв'язуються з ресторанами тільки щоб дізнатися, у скільки вони відкриваються. Вони хочуть взяти участь в короткостроковій акції, отримати безкоштовну булочку, при цьому не докладаючи зусиль. Наприклад, розмістивши хештег в Інстаграм. Дайте клієнтам відчуття причетності до ексклюзивної пропозиції. Створіть мережу спеціальних акцій і пропозицій, які дадуть Вашим підписчикам і фоловерам усвідомлення того, що вони не даремно на Вас підписані;
  • Використовуйте хештег. Хештег використовуються не тільки для того, щоб додати гумору на Вашу стрічку, а й для того, щоб бути на слуху і знайти нову аудиторію, яка зацікавлена ​​у Вашому контенті. Ви робите пости про продажі? Додайте #Продажі або #Продажі по телефону і приєднуйтесь до активних спільнот, які вже обговорюють цю тему, а потім пускайте рекламу на їх підписчиків;);
  • Вчіться у конкурентів. Як говорив Пабло Пікассо: «Хороші художники копіюють, а Великі художники крадуть». Це не означає, що Ви повинні красти чужий контент, але не думайте, що хороші ідеї генеруються тільки у Вашій компанії. Проаналізуйте, як і що робили Ваші конкуренти, а потім використовуйте ці інструменти, якщо вони, звичайно, ефективні для Вашої кампанії.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Вибираємо диван: якісне ...
Наступна новина: Як вибрати якісний цемент ...

КОМЕНТАРІ