Інтернет маркетинг. Що це таке?

Інтернет маркетинг. Що це таке?

28.01.16 22:02 0 745

Інтернет-маркетинг - це застосування головних аспектів традиційного маркетингу в глобальній мережі Інтернет, проте здійснювані «цифровими» методами. Не можна не брати до уваги ряд особливостей веб-маркетингу, обумовлених фундаментальними відмінностями цифрового середовища Глобальної мережі:

  1. Континуальність (нерозривність) в часі і просторі - Інтернет функціонує 24 години на добу 365 днів у році практично в будь-якій точці земної кулі, отже, такою ж континуальністю, потенційно, володіє будь-яка маркетингова акція, що проводиться в Інтернеті;
  2. Універсальність - мережеві протоколи обміну інформації (HTTP, SMTP, FTP та ін.) однаково виконуються і на Алясці і в Південній Африці; отже, з технічної точки зору не існує ніяких обмежень для застосування однієї і тієї ж маркетингової кампанії в планетарному масштабі (мовні відмінності, різниця в менталітеті і т. д., властиві різним сегментам глобальної цільової аудиторії, долаються за допомогою геотаргетування кампанії;
  3. Багатоканальність - вже на зорі становлення Інтернету існувало кілька цифрових каналів представлення інформації: веб-сторінки, електронна пошта (email), обмін файлами по протоколу FTP. У наші дні цей список поповнився відео (відеосервіси типу Vimeo, YouTube, RuTube), аудіо (підкасти, інтернет-радіостанції), соціальними мережами, мобільними платформами і т. д.

З точки зору практикуючого веб-маркетолога основами інтернет-маркетингу є:

  • пошуковий маркетинг;
  • мобільний маркетинг;
  • соціальний маркетинг;
  • e-mail маркетинг;
  • контент-маркетинг;
  • партнерський маркетинг (СРА).

Далі більш детально розгляномо пошуковий та мобільний маркетинг, які на сьогодні є найбільш актуальними. І розповість нам про них Алекс Туманов - співробітник академії "ШАГ", в якій до речі ви можете пройти курси по інтернет-маркетингу: http://itstep.dp.ua/internet-marketing/.

Пошуковий маркетинг

Пошуковий маркетинг (SEM) - це комплексний спосіб залучення цільової аудиторії на певний веб-ресурс за допомогою контекстної (РРС - Pay Per Click) та / або медійної (банерної) реклами, іншими словами, за рахунок використання платного трафіку на основі оплати за клік (CPC - Cost Per Click) або показ (CPM - Cost Per Mille).

«Двигун» пошукового маркетингу - контекстна реклама. При цьому методі рекламні оголошення використовуються в пошукових сервісах (результати пошуку) або на різних веб-ресурсах, таргетовано (тобто націлено, вибірково) показують рекламу користувачеві відповідно до його пошукових запитів або історії пошукових запитів (контекстно-медійна мережа). Контекстна реклама за форматом ділиться на текстову (текстове оголошення) і медійно-банерну.

Мобільний маркетинг

Існує також по суті окремий вид контекстної реклами - мобільна реклама, яка подібна за концепцією, але помітно відрізняється за формою, тому націлена тільки на користувачів мобільних пристроїв. Ця реклама використовується в мобільному маркетингу, і являється комплексом методів пошукового маркетингу, які адаптовані на цільову аудиторію, що складається з власників смартфонів і планшетних комп'ютерів.

Мобільне середовище являє собою швидкозростаючий сегмент і є чудовим місцем для залучення цільової аудиторії за допомогою: додатків, мобільного пошуку, мобільних веб-сайтів.

Маркетологи активно застосовують рекламні можливості мобільних додатків від Yandex, Google, ВКонтакте, Facebook, Однокласники, мобільні сайти та ігри.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Чому гранітні пам'ятники ...
Наступна новина: Здорове волосся разом із ...

КОМЕНТАРІ