Спостерігається стала тенденція до значного зростання кількості запитів на інформацію, що надходять до прокуратури.
Якщо у 2014 році надійшло 109 запитів на інформацію, то у 2015 – 122, що на 11% більше.
Із загальної кількості розглянутих запитів 70 (або 71%) опрацьовано апаратом регіональної прокуратури, 29 (29%) – підпорядкованими прокурорами. На 60 запитів надано інформацію, на 37 - роз'яснення.
Лише на 2 запити відмовлено у наданні інформації у зв'язку з віднесенням її до категорії з обмеженим доступом та з інших підстав, визначених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Усі запити розглянуто в межах визначеного Законом п'ятиденного строку.
Переважна більшість запитів на інформацію надійшла від громадян – 59; представниками засобів масової інформації скеровано 46 запитів, іншими громадськими організаціями та об'єднаннями – 17.
Змінюється не тільки кількісний, але і якісний їх склад.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком збільшилось число розглянутих запитів з кадрових питань (17 або 17,2% від розглянутих) та з питань досудового розслідування (18 або 18,2 % від розглянутих).
Це пов'язано з підвищеним інтересом суспільства до результатів проведення реформування органів прокуратури України, розслідування прокуратурою резонансних кримінальних проваджень тощо.
Крім того, розглядались запити з питань організаційно-розпорядчої діяльності (12), з яких 5 - про надання статистичної інформації; 4 запити розглянуто з питань представництва інтересів громадян та держави в суді; з інших питань розглянуто 48 запитів.
Запитувачі проявляють зацікавленість в отриманні інформації про діяльність підпорядкованих прокуратур.
Так, прокуратурою міста Рівне розглянуто 9 запитів, міста Кузнецовська - 5, по 3 запити розглянуто прокурорами Сарненського та Радивилівського районів. Незважаючи на активне проведення роз'яснювальної роботи, ще продовжують мати місце факти скерування громадянами інформаційних запитів, як правило, в електронній формі, які за своїм змістом фактично є зверненнями.
В основному, у формі інформаційного запиту громадяни просили надати правову допомогу чи відповіді на питання, які повинні вирішуватися у порядку, встановленому Законом України «Про звернення громадян».
У таких випадках, працівники відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів, ставлячись із розумінням до кожного запитувача, надавали роз'яснення щодо вирішення порушених ними питань у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Нагадаємо, що запити на інформацію у прокуратуру області та до місцевих прокуратур можна подати усно, поштовим або електронним зв'язком за телефонами та адресами, вказаними на офіційному сайті прокуратури Рівненської області.
Прес-служба прокуратури Рівненської області Tweet
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі степан Барна ...
Наступна новина: Чернівчан попереджають про ...