Стан розгляду звернень та прийому громадян в органах прокуратури Рівненської області у 2015 році

Стан розгляду звернень та прийому громадян в органах прокуратури Рівненської області у 2015 році

04.02.16 13:54 0 535
Розгляд звернень громадян та організація їх прийому залишається одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури, спрямованих на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності й правопорядку.

Загалом у 2015 році до органів прокуратури Рівненської області надійшло понад 6 тис звернень, у тому числі 1,9 тисяч – до апарату регіональної прокуратури. Органами прокуратури вирішено більше 4 тисяч звернень.

В той же час позбавлення прокуратури функції так званого загального нагляду не зменшило кількості надходження звернень з питань нагляду за додержанням і застосуванням законів. Це стало причиною тому, що понад 2 тис звернень (або кожне третє) скеровано за належністю до органів влади, державного нагляду та контролю, органів місцевого самоврядування. Прокуратурами Дубровицького, Здолбунівського, Корецького районів за належністю скеровано кожне друге звернення.

При цьому слід зауважити, що, незважаючи на зміну повноважень органів прокуратури у зв'язку із набранням чинності нового Закону України «Про прокуратуру», значна частина громадян, які звертаються до органів прокуратури, продовжують вимагати захистити або поновити свої права у не уповноваженого на це суб'єкта правовідносин.

У таких випадках працівниками прокуратури надаються обґрунтовані роз'яснення про звернення громадян за захистом своїх прав до суду, органів безоплатної правової допомоги, яка діє в Україні з 1 січня 2013 року, представників Уповноваженого з прав людини, відповідних органів контролю тощо.

З питань досудового розслідування вирішено 2,2 тис звернень, що становить 53% від усіх вирішених. Кожне третє надійшло від учасників кримінального провадження, а кожне друге стосувалось оскарження дій та рішень слідчих органів внутрішніх справ (тепер – Національної поліції України). Найбільше – до прокуратур міста Рівне, Рівненського, Радивилівського, Сарненського районів, Дубенської міжрайонної.

При загальній тенденції до зменшення кількості задоволених звернень, належним чином забезпечено право громадян на представництво їх інтересів в судах. Зокрема, 35% задоволених звернень становлять заяви з питань представництва інтересів громадян.

Упродовж 2015 року прокурорами забезпечено право понад 1,2 тис громадян на особистий прийом, з яких на особистому прийомі керівництва прокуратури області прийнято більше 200 звернень.

Розгляд прокуратурою звернень - це один з найбільш ефективних шляхів надання правового захисту та можливість своєчасно реагувати на порушення конституційних прав і свобод громадян. Тому прокурори і надалі приділятимуть особливу увагу належному забезпеченню розгляду звернень та особистого прийому громадян, як у прокуратурах на місцях, так і за місцем проживання під час виїзних прийомів керівництвом прокуратури області.

Прес-служба прокуратури Рівненської області Tweet
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Луцьку в декларації ...

КОМЕНТАРІ