Просування сайту в 2016 році

Просування сайту в 2016 році

05.02.16 10:45 0 853

Просування сайту в період «війни» між біржами посилань і Google / Яндексом, як ніколи, стало важливою темою. Форуми, які в жодному разі не пов'язані з просуванням сайтів, наповнені пригнічуючими повідомленнями, в яких йдеться про скасування посилань, про марність подальшого просування сайту, а багато топікстартерів, взагалі, не знаходять сенсу в покупці посилань на відомих біржах. Люди, які тривалий час з успіхом здійснювали просування своїх сайтів, не знають, що робити в даній ситуації, яке буде «майбутнє» вже куплених посилань і чи будуть на них накладені якісь санкції. Що робити з бюджетом - продовжувати все так же платити за кожен день, що в результаті виявиться викинутими на вітер грошима, або відмовитися від посилань і опинитися під фільтрами нещадних пошукових алгоритмів? Насправді, ситуація на SEO-ринку 2016 НЕ буде така гостра, як може здатися. Тому перед тим як піддаватися паніці варто сісти і розібратися з особливостями просування сайту під Google / Яндекс в сьогоднішніх реаліях. Про ці особливості нам розповість Максимов А. Н. - працівник компанії "Viproxi", що займається розробкою і просуванням сайтів в Москві (більше детально читайте тут).

Як насправді йдуть справи

Перш за все, потрібно зрозуміти саму ситуацію. 5 грудня 2013 року представники Яндекса зробили заяву, в якому повідомлялося, що з початку 2014 року, контрольний фактор посилань повністю зникне з алгоритмів формування видачі. Аналогічні інструменти впроваджували керівники Google, такі заяви є досить провокаційними і це стає відомим всьому світу за лічені години, викликаючи неоднозначні реакції. Як можна відмовитися від фактору посилань, якщо все SEO, в основному, тримається на ньому? Як далі проводити просування сайту та як вчинити з уже купленими посиланнями? Світогляд більшості власників сайтів втрачає стійку позицію. Багато асоціюють ситуацію, що склалася з холодною війною, тільки тепер на арені Google / Яндекс та найбільші біржі посилань.

Але не варто панікувати. Спочатку потрібно розібратися з інформацією, яка виявилася в наших руках, і визначитися, як же варто поставитися до цього нововведення. Насправді, заява, яка була зроблена, мала стати вірусною бомбою, спрямованою на те, щоб змусити SEO-фахівців задуматися про доцільність просування сайту і згадати про таку послугу, як Директ і AdWords. Це і відбулося.

Що змінилося в результаті?

Відповідь дуже проста: фактори видачі помінялися місцями. Варто знати, що фактори, які впливають на результати видачі, підрозділяються на 4 великі групи, і в цьому списку група посилань є однією з них, найбільш конкурентних тематиках. Але тут варто виділити одну особливість: впливаючи на одну групу факторів можна вивести запит на перші позиції в неконкурентних тематиках. Деякі веб-майстри впливали лише на внутрішню групу чинників, при цьому успішно виводили неконкурентні запити в ТОП, однак, ще в 2015 році неможливо було вивести сайт в ТОП-10 по самим високо конкурентним запитам, не використавши всі 4 групи чинників формування SERP. Сьогодні для просування сайту залишається тільки 3 групи, які допоможуть отримати потрібні результати, але і в цьому випадку немає чіткої ситуації.


Роблячи заяву про вихід чергового "карателя" фактору посилань, Google та Яндекс не розкривають всіх своїх карт. Навіщо необхідно вдаватися до таких дій, і якими будуть наслідки? Відповідь дуже проста - створення паніки і переділу ринку, в процесі чого без особливих матеріальних витрат з'являється можливість значно збільшити і так велику кількість користувачів AdWords і Діректа. До чого це може призвести ясно - до переділу SEO-ринку між великими біржами посилального просування і біржами поведінкового просування, при цьому останні залишаться в значному виграші, а також AdWords, який стане помічником для тих, хто не зміг зрозуміти, що саме відбувається. Тому, роздумуючи щодо подальшого ефективного просування сайту, спочатку потрібно розібратися, що таке якісне посилання, як воно створюється, і чому саме воно буде працювати і в майбутньому.

Правила створення якісного посилання, що враховується Google / Яндекс

Кожен, хто має справу з просуванням сайту, прекрасно знає, що Google / Яндекс навчився визначати SEO-посилання, тому він їх не враховує в процесі ранжирування. Цю просту істину знає кожен, так чому ж з'явилася паніка при повідомленні про скасування посилального фактору? Виходить, що або люди, які володіють сайтом і займаються оптимізацією, впевнені, що здобувають лише якісні посилання, або вони працюють за принципом - куплю 10 посилань, а якесь одне з них виявиться хорошим. Але в сьогоднішній ситуації, незалежно від кількості куплених посилань, якогось відчутного результату від них не буде.

Тому потрібно мати правильне уявлення, яким має бути хороше посилання:

  • контекстне посилання, яке точно відповідає темі статті;
  • посилання зі статті, точно збігається з темою сайту, або ж посилання зі статті на будь-яку тему, розміщене на сайті новин;
  • єдине зовнішнє посилання зі сторінки;
  • високоякісний донор з високою відвідуваністю;
  • посилання є вершиною посилальної піраміди;
  • посилання з анкорами, які не порушують канони російської мови;
  • посилання, що з'являється в один час зі статтею-носієм;
  • посилання, що має переходи.

Особливої ​​уваги потребує останній пункт - саме він є лазівкою для Google | Яндекса, що дозволяє заявити про скасування посилальних чинників, ніж переведе їх в розділ соціальних сигналів. Загалом, посилання, яка не має переходів, буде вважатися SEO-посиланням, при цьому не буде враховуватися, а посилання з переходами - буде працювати (в цьому випадку приймається до уваги не стільки посилання, скільки переходи). З практичного боку змін ніяких і немає, якщо раніше створювався різний і високоякісний посилальний профіль, або використовувалося просування по трафіку. Якщо ж для просування купувалися орендні "гавно посилання" або використовувалася система автоматизованого просування, то ситуація кардинально змінилася і доведеться істотно змінити принципи просування сайту. При цьому треба розуміти що різка зміна посилальної маси може призвести до потрапляння під фільтр.

4 фактори, що впливають на формування пошукової видачі

Як говорилося раніше, всі методи, що впливають на видачу в пошуковику, підрозділяються на 4 великі групи:

  • Внутрішні чинники;
  • Поведінкові чинники;
  • Соціальні сигнали;
  • Посилальні чинники.

Найбільш значущу роль для пошукової системи Google / Яндекс грає внутрішня група чинників, менш важливою вважається посилальна група. Google / Яндекс - це запитозалежна машина, тому вона не дасть можливості посередньому сайту з'явитися в ТОП в конкурентній тематиці, отже, перед просуванням потрібно зрозуміти, чи зможе ресурс виявитися в ТОП за бажаним запитом. Виконати це можна декількома способами:

  • провести аналіз ТОП-10 по потрібному запиту і провести перевірку свого сайту на відповідність (важливу роль грають вікові показники, кількість сторінок, що знаходяться в індексі, згадки...);
  • менш складний спосіб - провести перевірку позиції сайту по потрібних запитам (якщо сайт знаходиться в ТОП-20, тоді є велика ймовірність, що сайт може з'явитися і в ТОП-10, якщо ж в ТОП-20 сайт не входить, тоді доведеться проводити аналіз, розписаний в першому пункті.

Якщо в результаті перевірки було визначено, що певний запит може вивести сайт на потрібну позицію, тоді можна починати працювати над просуванням.

Внутрішні чинники

Ця група чинників вважається найважливішою. Але важливо врахувати, що для здійснення впливу на цю групу потрібно мінімум фінансових витрат, але багато часу.

Основні правила використання внутрішніх ресурсів сайту:

  • Технічна оптимізація. Це основа, без якої просто не обійтися. Спочатку потрібно повністю перевірити сайту на технічні помилки, зробити сайт максимально підходящим для просування. На цьому етапі перевіряється: склейка дзеркал, чи коректно заповнені технічні файли robots та sitemap, правильна обробка помилки 404, наявність битих посилань і інше;
  • Оптимізація сторінки, яка буде просуватися. На цьому етапі сторінка повинна бути схожою за параметрами зі сторінками конкурентів, які вже увійшли в ТОП-10. Для цього потрібно звернути увагу на обсяг тексту, "нудоту" запиту, який просувається, при цьому й інші параметри сторінки повинні мати середнє значення сайтів, розташованих в ТОП. Тут варто приділити увагу тому, що для кожної фрази є свій рівень "нудоти" - в деяких тематиках потрібен переспам, а в інших - Google / Яндекс такої поведінки не потерплять;
  • Внутрішня перелінковка за запитом. У цьому випадку використовуються найбільш релевантні сторінки сайту. Для визначення релевантності сторінки потрібно скористатися розширеними налаштуваннями Google / Яндекса, в яких встановити параметр пошуку всередині сайту (джерелом, в якому буде проводитися пошук, є ваш сайт). Після цього на сторінці з'являться результати, які видаються за принципом зменшення релевантності. Далі, в першому десятку виданих сторінок проставляється посилання на сторінку, що просувається;
  • Публікація актуальних статей і перелінковка з них. Важливо відзначити, що Google / Яндекс проводять хороше ранжування сайтів, які присвячуються якійсь одній темі. Отже, якщо на сайті розміщено безліч документів, релевантних запиту, то це позитивно впливає на його просування. Для цього потрібно постійно публікувати статті, які створені під певний запит, і проставляти посилання з них на точку входу;
  • Наскрізні посилання. Вони вже досить давно стали ефективним інструментом, за допомогою якого значно поліпшується ранжування, тому про нього не варто забувати.

Поведінкові чинники

Ця група чинників вважається однією з наймолодших, розташованих в формулах пошукових алгоритмів, але її значимість дуже велика, і вона займає друге місце після внутрішніх. Для управління поведінковими чинниками рекомендується використовувати спеціальні біржі. На них можна без складнощів проводити накрутку поведінкових факторів у двох режимах: автоматичний (боти), ручний (реальні користувачі). Для просування необхідно використовувати тільки ручний режим, так як автоматичний режим застосовується трохи в іншій сфері. Однак не рекомендується використовувати поведінковий вплив на запит, розташований далі 50-го місця в органічній видачі, так як Google | Яндекс не врахує ці дані під час ранжирування.

Соціальні сигнали

Впливати на цю групу факторів також можна за допомогою різноманітних бірж, але важливо знати як.

Принципи впливу на соціальні сигнали:

  • створення групи в популярних соцмережах - Вконтакте, Facebook, Однокласники, Twitter;
  • розміщення на сайті кнопок соцмереж;
  • розміщення користувачами інформації про ресурс на їх сторінках в соцмережах;
  • наявність згадок про сайт на великих сервісах відповідей - це безпосередньо впливає на пошукову видачу і з плином часу ефект тільки зростає;
  • розміщення реклами в соціальних мережах - для цього використовуються групи в найпопулярніших соціальних мережах;
  • розміщення реклами на YouTube - це один з видів соціальних сигналів, що позитивно впливає на позиції сайту.

Довідкові чинники

Ця група факторів є найпопулярнішою, так як вона робить значний вплив на видачу, але від неї Google / Яндекс збирається повністю відмовитися. Варто уточнити, що посилання і надалі працюватимуть, але працювати будуть тільки ті, які мають певну якість і за якими переходять живі користувачі. Як говорилося раніше, Google / Яндекс планує відмовитися від фактора посилань, що за замовчуванням переводить його в групу соціальних факторів.

Підведемо підсумок

Узагальнюючи все, що було сказано вище, можна зробити тільки один висновок. У 2016 році Google / Яндекс насправді не поспішаючи виключить зі своїх алгоритмів роботи неприродні посилання, які не мають переходів за певними тематиками. Велика кількість сайтів просіли, і така доля чекає й інші сайти, що працюють в інших тематиках, в різних регіонах, але це не трагедія і SEO, як багатьом здавалося, не помре, а продовжить свою «життя». Потрібно лише змінити підхід до просування сайту, зробити його максимально різнобічним, приділяючи більше уваги соціальним і поведінковим факторам ранжирування.

У ситуації, що склалася постраждалою стороною будуть власники сайтів, які отримували прибутки за рахунок продажу посилань, а також власники великих SEO-бірж. Але, в той же час, недавно з'явилися біржі, що дозволяють впливати на поведінкові фактори, зможуть збільшити свій прибуток. А хтось вибере варіант з Директом і контекстною рекламою AdWords, що викличе певну радість у Google / Яндекса, так як заява про відмову від посилань і подальші дії були спрямовані на збільшення кількості користувачів платного розміщення.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: В Луцьку управління ...
Наступна новина: У Рівненській області ...

КОМЕНТАРІ