Цей новітній сервіс ДФС дозволяє кожному платнику податків через персональне автоматизоване робоче місце дистанційно, в режимі реального часу, за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, дізнатись свої облікові дані, подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, вести книгу обліку доходів і витрат тощо.
Єдиною вимогою для використання «Електронного кабінету» є наявність у платника електронного цифрового підпису (ключа). На Вінниччині його можна безкоштовно отримати в пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів, що функціонують при Вінницькій, Жмеринській та Крижопільській ОДПІ.
Очільник обласних фіскалів наголошує, що серед іншого в «Електронному кабінеті платника» є можливість у режимі он-лайн подавати декларації і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність (декларація подається пакетом із усіма додатками), перевірити звітність на наявність арифметичних помилок, провести звірку своїх розрахунків з бюджетом та отримати відповідний Акт, отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів чи обов'язкових платежів, переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом зі сплати податків, зборів та ЄСВ тощо.
Підсумовуючи переваги сервісу «Електронний кабінет» Мирослав Продан найважливішим вважає те, що впровадження електронних сервісів дозволяє звести до мінімуму особисте спілкування податкового інспектора із суб'єктом господарювання, відтак упередити зловживання службовим становищем та виключити корупційну складову.
ГУ ДФС у Вінницькій області
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі працівники ...
Наступна новина: Крым хочет дублировать ...