“311 адміністративних послуг у луцькому ЦНАП - це найкращий показник у державі”,- міський голова Микола Романюк

“311 адміністративних послуг у луцькому ЦНАП - це найкращий показник у державі”,- міський голова Микола Романюк

10.02.16 14:00 0 739
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 25 січня по 07 лютого 2016 року.

Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 846 телефонних звернень (в середньому: 55 за добу), 290 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільше звернень стосувалось роботи житлово-комунальної сфери нашого міста - 227 дзвінків (27 відсотків). На виконання в ЖКП-2 було передано 36 повідомлень; ЖКП-3 – 26; ЖКП-7 – 15; ЖЕК-8 ЖБК – 55; ЖКП-11 – 27; ТзОВ «М.Ж.К.» – 47. Просили лучани провести ремонт дороги на вулиці Тімірязєва; зробити благоустрій на вул. Словацького, 1; ліквідувати велике провалля біля будинку на вул. Драгоманова, 2 та на проїжджій частині на розі вулиць К.-Карого – Задворецька; провести роботи з підрізання гілля на вул. Лідавській: ліквідувати звалище сміття на вул. Вороніхіна, 1-3 та прибрати територію біля р. Сапалаївки на вул. Чорновола. Крім цього, на контролі залишається звернення щодо затоплення квартири по стояку санвузла в будинку на проспекті Молоді, 6/13 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 01.02.2016 р.

На виконання в ДКП «Луцьктепло» було передано 77 звернень (10 відсотків). 8 повідомлень стосувалось зупинок бойлерних за адресами: Соборності, 16, 19, 24; Чорновола, 2в; Гордіюк, 10 та котелень на вул. Декабристів, 29; Лесі Українки, 67, зумовлених проведенням аварійно-ремонтних робіт. За даний період було ліквідовано порив на тепломережі на проспекті Відродження, 9-11; вул. Захарова, 12-14 та проведено заміну трубопроводу на вул. Кравчука, 15; 19б; Конякіна, 29; 29б; 31. Жителі будинків на вулицях: Ковельська, 4/3, 6а/42; Шухевича, 6/31; Привокзальна, 6/4, 14; Стрілецька, 41/25; Козакова, 1/29 та проспектах: Грушевського, 3/3, 35, 48; 9а/35; 27/40 нарікали на занижені параметри опалення.

Однак і надалі турбує лучан відсутність гарячої води в ранкові години, з цього приводу надійшло 33 дзвінка. Мешканці міста повідомляють, що з кранів гарячого водопостачання щоранку поступає холодна, або ледь тепла вода до 7-8 години, телефонували мешканці з таких адрес: Молорді, 4/13; 6/59; 8/170; В.-Інтернаціоналістів, 4/166; Гордіюк, 41/69; 47/124; Кравчука, 4/6, 103; 40/42; Конякіна, 15/7; Відродження. 14б/37; 41/142; 49/102; Соборності, 1/19; 24/60; 24а/9; 26/119; Миру, 4/1, 17; 8 Березня, 33/60.

Варто відзначити, що збільшилась кількість дзвінків стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 59. За даний період було відновлено освітлення вулиць: Рівненська, 125; На тТаборищі, 1-5; Щепкіна, 11; Ярощука, 22; П.Маха, 48; Конякіна, 12; Кривий Вал, 9, 10 та пішохідного мосту від Залізничного вокзалу до ТЦ «Караван». На контролі залишаються освітлення за такими адресами: Трутовського, 18; Др.Народів, 7, 15;Станіславського,50; Гаврилюка, 24а; Волі, 8-10; Арцеулова, 16-20; Заньковецької, 30; Чорновола, 2а, 2б, 6: Братковського, 1; Шептицького, 2; Верещагіна, 1-10; Хакімова, 28; Богачука, 9-11.

51 повідомлення стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Лисенка, 91; Лесі Українки, 67; Волі. 2; Паркова, 1, 13; Глушець, 9; Профспілкова, 6; Стуса, 21. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». 07.02.2016 р. через пошкодження кабелю на вул. Стрілецькій,29 залишилося без електроенергії 40 квартир, роботи по відновленню електроенергії заплановані на 08.02.2016р.

На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» передано 20 звернень. На несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та нерибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вулиці Шухевича, 1. Також повідомляли лучани про затоплення талими водами вулиць та прибудинкових територій за такими адресами: Городецька, 7, 9, 11; 4-й Малоомелянівський провул., 15; Баранова, 44; 2-й провул.Трутовського, 4; Даньшина, 5-11; Грушевського, 14. На контролі залишається звернення щодо ліквідації провалля біля решітки зливової каналізації на вул. Заньковецької, 30.

20 телефонних дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з таких будинків: Соборності, 38/1під.; Кравчука, 26/1під.; Молоді, 3б/1під.; Арцеулова, 22/3під.; Ш.Руставелі, 11/3під. З 03 лютого на капітальний ремонт зупинено ліфти за такими адресами: Відродження, 41/1під.; В.-інтернаціоналістів, 6/1, 2, 3під.

Лариса Карп'як зауважила, що 10 звернень, що надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано порив на водопровідній мережі на вул. Стрілецька, 39-41; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул.Ш. Руставелі, 11, Потебні, 42; закрито колодязь на вул. Станіславського, 48а та ліквідовано провалля на вул. Кравчука, 44. На контролі залишається виконання благоустрою біля колодязя на вул. Кривий Вал, 23-25.

7 дзвінків надійшло стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, про що повідомляли мешканці з таких адрес: Боженка, 70; Перемоги, 17, 19, 21, 26; Привокзальна, 1, 3. Всі звернення передані на виконання в КП «Ласка».

Також отримали 2 повідомлення про відкриті колодязі зв'язку, а саме – на зеленій зоні біля будинків на вул. Рівненська, 85-85а (закрито) та на пішохідному тротуарі на вул. Корольова, 7 біля ЗОШ №16 (на контролі).

17 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на великий інтервал руху, відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху на маршрутах №№3; 4; 9; 9а; 10; 16; 25; 30; 31. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку. Крім того, 4 повідомлення були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті. Також надійшло прохання відновити зупинку тролейбусів на вул. Єршова біля автомобільного ринку. Ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в Луцьке підприємство електротранспорту.

Міський голова Микола Романюк звернув увагу на режим забезпечення гарячою водою лучан. Він доручив організувати роботу таким чином, щоб о 6-й годині ранку гаряча вода вже була у помешканнях.

На нараді акцентувалося на реальних кроках децентралізації. Лариса Карп'як повідомила, що центральні органи виконавчої влади передають свої повноваження місцевим органам самоврядування. Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку надає 311 адміністративних послуг - це найкращий показник у державі. Набрав чинності Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, якими значно розширено суб'єктний склад осіб, що наділені повноваженням проводити державну реєстрацію. Уже найближчими днями Луцький ЦНАП розпочне реєструвати права на нерухоме майно та юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців. А це додаткові надходження до міського бюджету. З квітня у ЦНАП спеціалісти будуть надавати послуги прописки та виконувати функції інспекції Держбудконтролю. “Процеси децентралізації ідуть. Це ми робимо для оперативного обслуговування лучан”, - підсумував сказане Микола Романюк.­

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Тернопілля: обережно - ...
Наступна новина: ІІ Всеукраїнський пісенний ...

КОМЕНТАРІ